Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Iveco Daily 35c11 - Przekaźniki

20 Paź 2015 13:15 7032 20
  • #1 20 Paź 2015 13:15
    2681203
    Usunięty  
  • #2 20 Paź 2015 22:13
    Hart3
    Poziom 23  

    Podany rocznik Iveca przekaźniki świateł posiadają w module przełącznika zespolonego a nie w skrzynce pod kierownicą.Przyczną najprawdopodobniej wypalone złącze modułu a nie uszkodzony przekaźnik.

  • #3 21 Paź 2015 07:04
    2681203
    Usunięty  
  • #4 21 Paź 2015 17:55
    Hart3
    Poziom 23  

    Kolego Robi35c11 Do odpalenia byłby konieczny przekaźnik EDC pierwszy od góry po prawej pierwszy oraz bezpiecznik pierwszy od góry po lewej.Pompa paliwa pracuje,sterowana przekaźnikiem trzeci od dołu po prawej pierwszy ,oraz bezpiecznik czwarty od dołu po prawej pierwszy.Imobilajzer aktywny bezpiecznik pierwszy od dołu po lewej pierwszy.

  • #5 22 Paź 2015 15:52
    2681203
    Usunięty  
  • Pomocny post
    #7 22 Paź 2015 21:43
    skorp
    Specjalista - IVECO Trucks

    Przekaźnik który prezentujesz na zdjęciu w modelach 2000 w ogóle nie występuje,wszystkie te małe powinny mieć 5 pinów.Takie są w Daily po 2006r.W niektórych modelach może się trafić zespół diód ,który wygląda podobnie,ale jest minimalnie mniejszy.
    Teraz pytanie, czy po włączeniu zapłonu zapala się kontrolka wtrysku,a następnie gaśnie, a morze świeci się na stałe lub miga.Jak zachowuje się wskaźnik poziomu paliwa podczas rozruchu?Sprawdź bezpiecznik pompy paliwa .

  • Pomocny post
    #8 22 Paź 2015 22:43
    Hart3
    Poziom 23  

    Kolego Skorp piąty styk rozwierny raczej nie wykorzystany na pewno nie ma wpływu na odpalanie.Kolego Robi35c11 a co mruga diagnostyka tego pojazdu.

  • #9 23 Paź 2015 11:04
    2681203
    Usunięty  
  • #10 23 Paź 2015 20:02
    2681203
    Usunięty  
  • #11 23 Paź 2015 20:40
    Hart3
    Poziom 23  

    A to zaskoczenie podajesz silnik 3,0 HPT a to benzyna 176 kM montowana w latach 04-06 w Iveco rzadko spotykane.Imobilajzer może współpracować z cewką zatrzymania 78001 lecz nie znam tego układu.

  • #12 23 Paź 2015 20:58
    2681203
    Usunięty  
  • #13 23 Paź 2015 21:05
    Hart3
    Poziom 23  

    Kolego Robi35C11 moje rozważania tyczyły DIESLA nie znam rozwiązania przy benzynie.Musisz się skupić na migającej kontrolce imobilajzera tutaj tkwi przyczyna.

  • #14 23 Paź 2015 21:08
    2681203
    Usunięty  
  • #15 23 Paź 2015 21:18
    Hart3
    Poziom 23  

    Coś tu nie gra takie dane znalazłem:
    Szczegóły silnika
    Iveco Daily III 3.0 HPT 176KM
    Produkowany od 2004 do 2006 roku.
    Podstawowe parametry Iveco Daily III 3.0 HPT 176KM
    Produkowany
    od 2004 do 2006 roku
    Pojemność skokowa
    3000 cm3
    Pokaż ranking
    Typ silnika
    benzynowy
    Moc silnika
    176 KM
    Pokaż ranking

    Czytaj więcej na: http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/ive...zynowy-3.0-hpt-176km-2004-2006/#ixzz3pQ6xKBu7

  • #16 23 Paź 2015 22:44
    2681203
    Usunięty  
  • #17 23 Paź 2015 23:03
    Hart3
    Poziom 23  

    C17 to diesel na sterowniku EDC16 z innym układem imobilajzera.Do sprawdzenia zasilanie , oporność cewki przy stacyjce ,transponder w kluczyku ,połączenie CAN z EDC16.

  • #18 25 Paź 2015 10:39
    2681203
    Usunięty  
  • #19 25 Paź 2015 12:02
    Hart3
    Poziom 23  

    No cóż macanie w ciemności z dala od diagnostyki.Piszesz że auto ma właściciela więc niech zleci naprawę warsztatowi.

  • Pomocny post
    #20 14 Lis 2015 08:35
    skorp
    Specjalista - IVECO Trucks

    Jeżeli posiadasz 5 cyfrowy kod immobilajzera, można autko odpalić awaryjnie.Procedura jest w instrukcji.

  • #21 29 Lis 2017 11:05
    2681203
    Usunięty  
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo