Witam
Mam mały problem z pracą silnika na biegu jałowym na LPG. Jest to Golf 1994r. 1.4 ABD + LPG. Sterownik sondy Stag50. Byłem już kilkakrotnie na regulacji u gazowników w tej sprawie i za każdym razem problem zostaje rozwiązany połowicznie, tzn na kilkaset km. Ostatnim razem dołożyli jakiś przekaznik, prawdopodobnie odcinający pompkę paliwa w trakcie pracy na LPG. Silnik zapala normalnie na benzynie. Po ostatniej regulacji przez jakieś 150 km auto jezdziło bez zarzutu. Przełącza się płynnie na gaz, ma moc zarówno na gazie jak i benzynie. Palił, przynajmniej do tej pory ok 8/100 gazu w cyklu mieszanym. Niestety od wczoraj znów zaczął wariować na wolnych obrotach. Na gazie trzyma ok 900 obr./min ale pracuje nierówno, tak jakby na jeden cylinder przerywał. Po przejściu na PB obroty wzrastają do ok 950 obr. ale wówczas pracuje równo. Moc ma normalną, zapala dobrze zarówno na ciepło jak i zimno. Na uwagę zasłguje czujnik temp., który ma obwódkę w kolorze niebieskim, a z tego co słyszalem powinien być żółty. Kable, świece, cewka, aparat wymieniane w 2012 r. i zrobiły przebieg ok 10 tys km.
Z góry dzięki za wszelkie sugestie.
Mam mały problem z pracą silnika na biegu jałowym na LPG. Jest to Golf 1994r. 1.4 ABD + LPG. Sterownik sondy Stag50. Byłem już kilkakrotnie na regulacji u gazowników w tej sprawie i za każdym razem problem zostaje rozwiązany połowicznie, tzn na kilkaset km. Ostatnim razem dołożyli jakiś przekaznik, prawdopodobnie odcinający pompkę paliwa w trakcie pracy na LPG. Silnik zapala normalnie na benzynie. Po ostatniej regulacji przez jakieś 150 km auto jezdziło bez zarzutu. Przełącza się płynnie na gaz, ma moc zarówno na gazie jak i benzynie. Palił, przynajmniej do tej pory ok 8/100 gazu w cyklu mieszanym. Niestety od wczoraj znów zaczął wariować na wolnych obrotach. Na gazie trzyma ok 900 obr./min ale pracuje nierówno, tak jakby na jeden cylinder przerywał. Po przejściu na PB obroty wzrastają do ok 950 obr. ale wówczas pracuje równo. Moc ma normalną, zapala dobrze zarówno na ciepło jak i zimno. Na uwagę zasłguje czujnik temp., który ma obwódkę w kolorze niebieskim, a z tego co słyszalem powinien być żółty. Kable, świece, cewka, aparat wymieniane w 2012 r. i zrobiły przebieg ok 10 tys km.
Z góry dzięki za wszelkie sugestie.