Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra 3 i Honda VII - Instalacja gazowa

jochimm 21 Paź 2015 15:54 2481 36
  • #1 21 Paź 2015 15:54
    jochimm
    Poziom 3  

Witam,

Chcę założyć gaz do dwóch aut:
    Opel Astra 3 1.6 105 KM 06' oraz Honda Civic 1.4 90 KM 05'

Pewien gazownik z Bydgoszczy podał mi zestaw STAG QBOX do tego reduktor AC-R01 i wtryskiwacze Barracudy a inny zaproponował LOVATO SMART, że niby wszystko jednego producenta i w przyszłości będzie łatwiejszy serwis.

Jestem kompletnie zielony w tym temacie i dlatego pytanie do was czy na forum jest jakaś kompetentna osoba, która coś podpowie w tym temacie ? Bo co inne forum, to inne zdanie ;/

Pozdrawiam Łukasz

0 29
  • #2 21 Paź 2015 16:35
    ociz
    Moderator Samochody

jochimm napisał:
    że niby wszystko jednego producenta i w przyszłości będzie łatwiejszy serwis

Kompletna bzdura. Jedna i druga opcja będzie dobra pod warunkiem że montażysta ma pojęcie o swojej robicie. Z tym może być największy problem po tym jak widziałem dzieła różnych Bydgoskich "fachowców".

0
  • #3 21 Paź 2015 20:54
    jochimm
    Poziom 3  

Jedna sporo osób stawia montaż STAG'a , więc chyba coś musi w tym być. Chciałbym nie być sknerą i założyć porządną instalację, żeby poprawnie funkcjonowała ! Oszczędzać będziemy podczas tankowania LPG

0
  • #4 22 Paź 2015 13:03
    arekwij
    Poziom 13  

Liczy się przede wszystkim dobry montaż. Bez tego ani rusz. Jak monter skopie instalacje to będziesz miał tylko problemy. Oprócz tego postaraj się wybrać jak najlepsze komponenty zawsze dopytuj i ew sprawdź. Ja u siebie jakiś czas temu zakładałem BRC SQ 24 i jestem zadowolony. Wcześniej natomiast też robiłem rozeznanie w kilku miejscach

0
  • #5 22 Paź 2015 13:12
    Świr
    Poziom 34