Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
RenexRenex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Coś - Robiąc porządki w magazynie znalazłem coś takiego ale nie wiem co to...

22 Paź 2015 16:52 2457 26
  • Poziom 15  
    Robiąc ostatnio porządki wpadło mi w ręce coś takiego. Po odpakowaniu to co na fotkach. Nie wiem do czego. Pod USB nic się nie dzieje jak podłączyłem. Widać, że jest to w całości i nie uszkodzone. Ktoś wie co to i jak to uruchomić?

Znalazłem takie coś:
    https://www.youtube.com/watch?v=dP9x2-Q3Vhg

Ciekawi mnie jak to uruchomić.
  • RenexRenex
  • RenexRenex
  • Poziom 15  
    Fajnie super. Nawet mam takie coś
    http://www.noritake-itron.com/tft/7_0inchtftsc.htm
    Ale i tak nie wiem jak to uruchomić i do czego to wykorzystać. Zaczytałem się i widzę, że nie ma karty pamięci. Czytałem, że napięcie 5v daje się na 2 piny na dole.
    Pisząc szczerze jestem laikiem i nie znam się. Ciekawi mnie jak sprawdzić czy to działa.

• Poziom 32  
    Podłącz pod komputer przez taki przewód jak na zdjęciu i zobaczysz co się będzie działo:

• Poziom 15  
    Nic się nie dzieje, ani na kompie windows 10, ani na tym urządzeniu.
  • Poziom 24  
    Tak jak zauważył Robert1960 to jest dokładnie ten panel:
    http://www.noritake-itron.com/tft/7_0inchtftsc.htm
    Strona zawiera dokumentację.

Natomiast problem może stwarzać ta płytka nad panelem (przypięta na kanapkę). Jak widać jest to interfejs RS232C sterujący prockiem ATMEGA32 i służy to do zmiany wyświetlanych przez panel ramek. Tu z opisem będzie krucho.

Pzdr
  • Poziom 15  
    Próbować to odłączyć?? A brak karty pamięci nie jest problemem?
  • Poziom 24  
    Karta jest opcją. Panel ma wbudowany RAM na 40 wyświetlanych stron i program we flash-u. Jeśli ta bateria jeszcze zipie to pamięta co ostatnio miał wprogramowane (ew. wyświetl demo producenta). Panel jest dotykowy i powinien dawać wybierać podstrony itp.