Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Szukam Auta do 8 tys. - Nie znam się zupełnie

łucjałucja 22 Paź 2015 22:44 765 11
  • #1 22 Paź 2015 22:44
    łucjałucja
    Poziom 2  

Witam,
    Potrzebuję pomocy kogoś bardziej doświadczonego.
    Potrzebuję auta do 8 tys., najlepiej w benzynie, 5 drzwiowy, ale w hatchbacku. Oczywiście taki żeby był jak mniej awaryjny.

Dotychczas miałam corse c 2002. 1.0- porażka, psuł się co chwilę
    Chevrolet Aveo 2004, 1.1- też nie bylam zadowolona.

Proszę o jakieś propozycje.

Łucja

0 11
  • #2 22 Paź 2015 22:49
    nasty_photon
    Poziom 22  

Do czego Ci będzie służył ten samochód? I co z Aveo było źle?

0
  • #3 22 Paź 2015 22:51
    chojinka
    Poziom 27  

można kupic najtańszy model małego ROVER'a i resztę kasy wydać na remonty aby auto kolejne lata jeździło pewnie i bezawaryjnie.
    Skoro masz 8 tyś na auto to kup cos za 5klocków a resztę wydaj na części, opony i naprawy, bo wydana kasa na auto nie jest wyznacznikiem jakości ani awaryjności w tym przedziale cenowym.

0
  • #4 22 Paź 2015 22:51
    Pawel wawa
    Moderator Samochody

Po pierwsze, jeśli się nie znasz kompletnie, poproś kogoś z Twojej okolicy, kto ma pojęcie by obejrzał auto. W tej kwocie, najważniejszy jest stan auta, a nie marka. Równie dobrze samochód polecany i uznany za bezawaryjny, nazwijmy go X, będzie szrotem, a samochód Y, mniej popularny przez co tańszy i w lepszym stanie, będzie trafionym wyborem.

0
  • #5 22 Paź 2015 22:52
    łucjałucja
    Poziom 2  

Dojazd do pracy, więc nieduży dystans.

Aveo miało głównie problemy ze skrzynią.

0
  • #6 22 Paź 2015 22:54
    Pawel wawa
    Moderator Samochody

Stąd też moja propozycja, poszukać kogoś, kto uratuje przed zakupem "picowanego wraka".

0
  • #7 25 Paź 2015 12:03
    Kune
    Poziom 23  

chojinka napisał: