Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ożywienie PowerBank'a - nowe baterie

24 Paź 2015 21:34 906 9
  • Poziom 8  
    Witam!
    Jako że jestem biedny student, a na zajęciach sporo używam telefonu (zdjęcia czy notatki) telefon szybko pada.
    Dostałem kiedyś chińskiego powerbanka Link
    Jest to 5200mah. Na początku przez pewien czas działał ok, potem przestał ładować telefon do pełna.
    Teraz moje pytanie:
    Jakie baterie kupić? W poniedziałek prawdopodobnie odwiedze elektronika albo od razu zamówie przez allegro.
    Coś polecacie?
    PS: Nie mam pieniędzy na zakup powerbanka za 150zł.
  • Pomocny post
    Specjalista Sieci, Internet
    Otwórz to i zobacz jakie ogniwa tam zastosowali. Kup coś o identycznym napięciu co zmieści się do obudowy.
    Cena ogniw pewnie przewyższy cenę tego powerbanku.
  • Poziom 34  
    szczwany napisał:
    Nie mam pieniędzy na zakup powerbanka za 150zł.
    O takiej pojemności power bank widziałem za ok. 20zł w oszołomie.
  • Poziom 43  
    Wewnątrz z reguły siedzą ogniwa Li-Ion 18650.
  • Poziom 8  
    No ja wiem że przewyższy, ale potrzebuje czegoś co potrzyma kilka dni - aż dostanę stypendium i coś kupie...
    2 Baterie mają 6,5cm długości i 1,5cm szerokości. Nie jest napisane, jakiej są pojemności.

Zygaqra napisał:
    szczwany napisał:
    Nie mam pieniędzy na zakup powerbanka za 150zł.
    O takiej pojemności power bank widziałem za ok. 20zł w oszołomie.

Taaa... taki sam? Dzieki, postoje...

Chodzi mi bardziej o to, czy znacie może jakieś konkretne firmy produkujące akumulatorki. Żeby gdzieś je zdobyć, tak by działały jakiś czas
  • Poziom 34  
    Nie taki sam, a takiej pojemności. Swoją drogą kiedyś kupiłem 20Ah czystej krwi Chińczyka jak nietrudno przewidzieć nie ma on tej pojemności ale na pewno ma powyżej 10Ah a dałem za niego 49zł i spokojnie naładuje nie tylko telefon ale jeszcze tablet.