Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra III - Wideorejestrator

25 Paź 2015 00:36 4767 10
  • Poziom 11  
    Witam. Moja siostra ma Astrę III w której chcę zamontować wideorejestrator i tutaj pojawia się problem, gdyż w zapalniczce nie znika napięcie 12v po wyłączeniu stacyjki, tak samo w schowku jest cały czas napięcie 12 v i nie znika po wyłączeniu stacyjki. Nie ma w tym aucie czegoś takiego jak tryb "eco", wyłączający niektóre odbiorniki. Próbowałem podłączyć się po zasilanie oświetlenia zapalniczki które włącza się z światłami mijania ale tam też nie da rady gdyż przy większym obciążeniu znika napięcie i gaśnie żarówka, to samo dzieje się w każdym innym miejscu gdzie jest podświetlenie. Próbowałem już zrobić układ z tranzystorem ale albo źle zrobiłem układ albo coś jest nie tak z elektryką w tym aucie. Może ktoś z was montował wideorejestrator w tym aucie i miał podobne problemy i sobie poradził. Za pomoc z góry dziękuje i Pozdrawiam
  • Relpol przekaźniki
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 29  
    Przekaźnik na żarówce i Voila.
  • Warunkowo odblokowany
    A zasilanie radia? Przecież zazwyczaj jest jeden plus stały do podtrzymania pamięci i drugi plus po stacyjce do załączania, ja zawsze podłączam rejestratory właśnie pod zasilanie radia.

    Nie ta epoka ...
    Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
    Mod.[CameR]
  • Poziom 36  
    bubu1769 napisał:
    A zasilanie radia? Przecież zazwyczaj jest jeden plus stały do podtrzymania pamięci i drugi plus po stacyjce do załączania, ja zawsze podłączam rejestratory właśnie pod zasilanie radia.


    To jest astra 3 - ACC idzie do radia o can !
  • Poziom 11  
    Witam próbowałem z przekaźnikiem na żarówce ale nie dało rady, przekaźnik ciągle zwierał i rozwierał. Prawdopodobnie jest tam jakiś ogranicznik prądowy i większe obciążenie (przekaźnik) powoduje, że przekaźnik tylko ciągle cyka. Nie próbowałem jeszcze pod awaryjne ale spróbuję. Pod radiem nie ma +12v po stacyjce bo jak ktoś zauważył to jest magistrala CAN i dla tego jest problem z instalacją tego wideorejestratora.
    Pozdrawiam
  • Pomocny post

    Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    Przewód +12V po stacyjce, tzw.[+15] znajdziesz na słupku "A" po lewej stronie samochodu w czarno/zielonym 102-pinowym złączu - przewód w kolorze czarnym. Ten sam czarny przewód dochodzi również do modułu sterownika kolumny kierowniczej CIM.

    Możesz też podłączyć się do czerwono/niebieskiego przewodu zasilania pompy paliwa w lewym progu. To podłączenie nie działa w silnikach diesla o końcowym indeksie DT i DTH.
  • Poziom 11  
    Ok spróbuje i dam znać o wynikach
  • Poziom 11  
    Witam
    Jeszcze raz dziekuje za pomoc . Skorzystałem z podpowiedzi CameR i podłaczyłem videorejestrator pod czarny przewód z lewej strony w słupku i teraz po zapłonie włącza mi się rejestrator.
    Mam jeszcze pytanie do znawców tematu dlaczego nie działa podgrzewanie prawego lusterka. Mata jest nowa, dodatkowo nowe jest też szkło z matą bo mysleliśmy że nowa mata jest uszkodzona. Lewe lusterko działa normalnie, natomiast w prawym niby jest napięcie, ale tak jakby prąd był za słaby i mata się nie grzeje.
    Pozdrawiam i może ktoś z was zna rozwiązanie problemu
  • Poziom 16  
    To ja wam dorzucę moja wiedzę. Do wideorejestratora można wykorzystać napięcie przy lampie w podsufitce.

    Na niebiesko czerwonym przewodzie po odrylowaniu zamka auta pojawia się 12V i utrzymuje się do 10 min po zaryglowaniu samochodu, potem spada do 2V.

    Można wykorzystać jako zasilanie.
  • Poziom 11  
    Witam, videorejestrator podłączony tak jak wczesniej napisałem, natomiast z matą nie dało rady wyjaśnić tematu do końca. Auto zostało w końcu sprzedane, ale muszę dodać że wystrzegajcie się Astry III tak jak powiedział mój znajomy to auto ma przypadłość elektryczną, kable w drzwiach przecierały się chyba ze trzy razy, poduszki co chwila łapały błędy, co chwila zapalały się ograniczniki pasów, aż w końcu jeden z nich dostał zwarcia i wystrzelił. Nigdy więcej Astry III. Pozdrawiam