Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Stihl FS80 - Mocno dmucha do zbiornika paliwa

25 Paź 2015 11:07 2985 8
  • Poziom 11  
    Zauważyłem, że mam wyjątkowo mocny przedmuch do zbiornika paliwa. Nie wiem czy winna jest pompa która zasadniczo w stronę zbiornika powinna "stopować" ciśnienie od strony gaźnika, czy winna jest ta membrana. To że te "klapki" spełniają role zaworków (otwierając np. drogę miedzy gaźnikiem a zbiornikiem paliwa) dla podciśnienia jakie wytwarza się kiedy tłok idzie do góry i umożliwia to ssanie paliwa, czy może też powinny ją w odpowiednim momencie odcinać a nie robią tego i dlatego ten przedmuch.

    Stihl FS80 - Mocno dmucha do zbiornika paliwa
  • Poziom 1  
  • Poziom 11  
    Lepszego zdjęcia membrany nie mam. Stihl FS80 - Mocno dmucha do zbiornika paliwa U mnie jest tylko jedno wejscie przewodu paliwowego do zbiornika . Idzie do pompki i z pompki do gaznika . Tak zawsze pompuję ze 3 razy przyciskając lekko przycisk w dekielku nad membraną otwierającą zaworek wlotowy . Przyciskajac mocniej i pokonując opór sprężyny zaworu przelewowego który jest pod membraną otwieram go(zawór przelewowy ) i nadmiar mogę na zewnatrz wypuszczać krućcem z kawałkiem przewodu paliwowego . Ale zeszlismy z tematu a mnie interesuje czy jezeli ta membrana (te klapki , zaworki ,czy jak to się nazywa )w razie gdyby była zużyta może powodować ten przedmuch
  • Poziom 11  
    Tak jak pisałem . Ze zbiorniczka idzie przewód do pompki którą przed uruchom. silnika żeby sobie zaoszczędzic ciągania żeby napompowac paliwa do przestrzeni nad membraną pompuję pompką reczną . A jak mocniej nacisnę na przycisk w dekielku to otwieram zawór przelewowy i z tego krućca z kawałkiem przewodu leci paliwo na zewnątrz. Mozna by to do zbiornika z powrotem wpuścic ,ale zawsze od nowosci tylko krótki kawałeczek przewodu jest na tym wyjściu kanaliku od zaworka przelewowego Jak puszcze ten przycisk to zawór sie zamyka i zapala od lekkiego pociagnięcia bo paliwo ma juz nad membraną skąd otworkiem zasysane jest w kierunku dyszy A jak juz silnik chodzi to zasysa sobie paliwo porzez pompke ręczną która jest tylko na drodze paliwa ze zbiorniczka do gażnika . Stihl FS80 - Mocno dmucha do zbiornika paliwa
  • Poziom 1  
  • Poziom 11  
    Nikt nic nie przerabiał to zdjęcie co zamieszczam to jakas maszynka z internetu i tu jest tak samo jak u mnie . Zbiornik-pompka -gażnik i kawałek wężyka na króćcu od kanalika zaworu przelewowego . Jest zaworek odpowietrzajacy w korku to nic nie wycieka . Po prostu ciekawi mnie skutkiem czego jest tak duzy przedmuch . Jak by sie woda b. mocno gotowała Pompka nie trzyma? czy te klapki (albo jedna z nich nie trzyma kiedy tłok idzie na dół i w otworze impulsowym wytwarza się cisnienie w kierunku gażnika i nieszczelna klapka nie trzyma) Zmienie obie Membrany . A jak nie będzie lepiej to i pompkę . Nie zawsze tak mocno dmuchało i ciekawi mnie skutkiem czego to jest. Stihl FS80 - Mocno dmucha do zbiornika paliwa Na pewno nie jest to normalne ,taki mocny przedmuch do zbiornika .
  • Poziom 19  
    Kiedyś coś takiego naprawiałem, nie był to Stihl . Paliwo nie pompowało do gaźnika a,zbiornik był poniżej gaźnika. Rozwiązane było to w ten sposób, że dmuchało do zbiornika dzięki czemu paliwo "szło" do góry bez pompek mechanicznych. Rozszczelnienie układu było przyczyną niesprawności.
    Może to ciśnienie w tej konstrukcji jest ok. ?
  • Poziom 11  
    Nie wiem gdzie kliknąc aby zamknąć temat . Więc to piszę