Witam, wczoraj wieczorem regulowałem zapłon w nowo zamontowanym silniku m102 2.3 benzyna. W czasie regulacji wystrzelił mi czujnik przedstawiony na poniższym zdjęciu. W starym silniku (1.8) nie miałem tego czujnika, ale za to podobne wejście było pod kolektorem dolotowym, dlatego kabel, który prowadzi z głównej wiązki elektrycznej podłączyłem w jedyne pasujące miejsce - czyli w wystrzelony czujnik
Za co odpowiada przedstawiony czujnik? Czy mogę go zaślepić śrubą ze starego silnika i pozostawić wypięty przewód? Co mogło być przyczyną wystrzelenia czujnika? Dodam, że wcześniej płukałem silnik ropą, a teraz jest już zalany olejem 10w40




Za co odpowiada przedstawiony czujnik? Czy mogę go zaślepić śrubą ze starego silnika i pozostawić wypięty przewód? Co mogło być przyczyną wystrzelenia czujnika? Dodam, że wcześniej płukałem silnik ropą, a teraz jest już zalany olejem 10w40