Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Corsa C 1.2 - bład P0170

26 Paź 2015 09:59 3057 3
  • Poziom 7  
    Witam,



    Mam problem z wyskakującym błędem P0170 - korekcja paliwa wadliwe działanie rząd 1



    Generalnie nie sądze aby przepływomierz był nie sprawny ponieważ auto nie ma muła i dość dobrze przyśpiesza zarówno na lpg jak i na benzynie,choć mogę oczywiście się mylić.



    Poniżej zrzut z Op-com :



    Napięcie akumulatora,14.5 V
    Glówny przekaznik,Aktywny
    Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny
    Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.98 V
    Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.49 V
    Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,0 %
    Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Aktywny
    TP (pozycja przepustnicy) czujnik 1,0.78 V
    TP (pozycja przepustnicy) czujnik 2,4.24 V
    Obliczona pozycja przepustnicy,5 %
    Położenie przepustnicy,Bieg jalowy
    Prędkość silnika,901 obr/min
    Przepływomierz powietrza,1.55 V
    Przepływomierz powietrza,9.21 kg/h
    Temperatura cieczy chłodzącej,2.39 V
    Temperatura cieczy chłodzącej,48 °C
    Temperatura powietrza wlotowego,3.33 V
    Temperatura powietrza wlotowego,25 °C
    Sensor zbiornika paliwa,3.86 V
    Sensor zbiornika paliwa,2 Mala predkosc
    Ciśnienie oleju,Normalne
    Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny
    Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.25 V
    Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),100 kPa
    Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny
    Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny
    Prędkość pojazdu,0 km/h
    Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nie zaprogr.
    Tempomat (Cruise Control),Nie zaprogr.
    Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nie zaprogr.
    Solenoid EGR (Recrkulacji Gazu Wydechowego),Nieaktywny
    żądana pozycja EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),0 %
    Wartość rzeczywista pozycji EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),0.00 V
    Zawór odpowietrzający zbiornika pali,0 %
    Uklad zapob. spalaniu stuk.,Nieaktywny
    B1S1 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 1),Aktywny
    B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1),823 mV
    B1S1 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 1),Uboga
    B1S2 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 2),Nieaktywny
    B1S2 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 2),451 mV
    B1S2 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 2),Uboga
    O2 Pętla sensora,Zamknięte
    B1 Długoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1),23 % - ????
    B1 Krótkoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1),-12 %
    Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Aktywny
    Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,Zmniejsz. cisn.
    Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI),Zał
    Serwisowa lampka kontrolna (SVS),Wył
    Prędkość silnika,901 obr/min
    Pożądana prędkość jałowa,860 obr/min
    Przesunięcie prędkości jałowej,Rozruch zimn.
    Przyspieszenie pojazdu,0.0 m/ s2
    Kat zwarcia styków,1.8 ms
    Czas wtrysku,4.9 ms
    Kat wyprzedzenia zaplonu,0 CA
    B1 Sygnal czujnika spalania stukowego (rzad 1),0.00 mV
    Wzgledne obciazenie silnika,6 %
    Normalna temperatura pracy silnika,Aktywny
    Tryb pracy awaryjnej (uklad elektr. ster. przepustnica),Nieaktywny
    Licznik nauki ukladu przepustnicy elektronicznej,11
    Zawór odpowietrzający zbiornika pali,Aktywny
    Przekaźnik 1 wentylatora,Nieaktywny
    Przekaźnik 2 wentylatora,Nieaktywny
    Przekaznik 3 wentylatora,Nieaktywny
    Zaprogramowano funkcję immobilisera,Yes
    Czas oczekiwania zabezpieczenia,Nieaktywny
    BCM:ID pojazdu jest zaprogramowane (Moduł ster.nadw),Yes
    Zest.wskaźników: ID pojazdu jest zaprogramowane,Yes
    BCM: Stan ID pojazdu (Moduł sterowania nadwozia),Okay
    Zestaw wskaźników: Stan ID pojazdu,Okay


    B1S2 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 2),451 mV --- generalnie tutaj jak dodajde gazu na wolnych obrotach to nic sie nei zmiena, czy to wina sondy tej w rurze wydechowej?
    B1S2 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 2),Uboga
  • Relpol przekaźniki
  • Relpol przekaźniki
  • Moderator Samochody
    Sonda za katalizatorem nie ma wpływu na pracę silnika, ma badać jedynie jego sprawność.
    Porównaj korekty na gazie i na benzynie, tylko rozgrzej najpierw silnik. Po tym ocenisz poprawność regulacji instalacji gazowej.
  • Poziom 20  
    witam kolego rozwiązałeś problem z tym błędem?