Witam
Mam pytanie w jakich wersjach i specyfikacjach były stosowane w Oplach układy wtryskowe ze znanym silnikiem benzynowym poj. 1998ccm i mocy 115KM, czyli C20NE.
Te silniki były stosowane m.innymi w:
-Astrze F, Calibrze, Omedze A, Fronterze, Vectrze A i B, oraz w Nubirze.
Według danych z wielu forów dyskusyjnych wersja wtrysku ML 4.1 to typ fullgroup więc wszystkie 4 wtryskiwacze działają razem, wersja Motronic 1.5 to półsekwencja czyli wtryskiwacze działają parami, a dopiero Motronic 1.5.2 to pełna sekwencja czyli każdy wtryskiwacz sterowany jest niezależnie. Czy to prawda?
Pytam, bo spotkałem się też z opinią że wszystkie w/w systemy wtrysków są tylko i wyłącznie układami fullgroup, mimo że sterowanie z ECU silnika wygląda na półsekwencje lub pełną sekwencję.
Załączam schemat układu Motronic ML 4.1 i 1.5.
pozdrawiam Tida
Mam pytanie w jakich wersjach i specyfikacjach były stosowane w Oplach układy wtryskowe ze znanym silnikiem benzynowym poj. 1998ccm i mocy 115KM, czyli C20NE.
Te silniki były stosowane m.innymi w:
-Astrze F, Calibrze, Omedze A, Fronterze, Vectrze A i B, oraz w Nubirze.
Według danych z wielu forów dyskusyjnych wersja wtrysku ML 4.1 to typ fullgroup więc wszystkie 4 wtryskiwacze działają razem, wersja Motronic 1.5 to półsekwencja czyli wtryskiwacze działają parami, a dopiero Motronic 1.5.2 to pełna sekwencja czyli każdy wtryskiwacz sterowany jest niezależnie. Czy to prawda?
Pytam, bo spotkałem się też z opinią że wszystkie w/w systemy wtrysków są tylko i wyłącznie układami fullgroup, mimo że sterowanie z ECU silnika wygląda na półsekwencje lub pełną sekwencję.
Załączam schemat układu Motronic ML 4.1 i 1.5.


pozdrawiam Tida