Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaką pralkę wybrać w przedziale 1000-1500?

adamm1709 26 Oct 2015 22:35 13560 40
Optex
    adamm1709
    Level 18  
    Witam serdecznie, proszę o doradzenie pralki do 1500, ale nie tylko w tej cenie, tak w przedziale 1000-1500. Nie znam się na pralkach. Które firmy brać pod uwagę? które się często psują(mam nadzieje, że nie wszystkie w tych czasach :))
    Mój brat ma Gorenje W7543L i jest z niej zadowolony już 2 lata i na razie nic się nie psuje. Interesuje mnie też jaka firma gdzie produkuje je. Gorenje pisze, że Słowenia. Ale jak szukam chcąc znaleźć ten czy inny model to bardzo jakoś mało widzę na rynku pralek z tej firmy, albo mało ocen.
    Ja mam BEKO WMA642W niby Turcja, ale psuje się, mama ją kupiła w byle jakim sklepie już była poobijana, więc to pewnie dlatego.
    Ładowana od przodu, nie chce małej głębokości bo wtedy chyba mało prania zmieści się w bębnie. Bez zbędnych bajerów, nawet nie wiem jakie są :)
  • Optex
    11111olo
    Level 42  
    2 lata to trwa gwarancja więc pralka będzie działać. Po kolejnych dwóch zużyją się łożyska i pralka trafi na szrot. Chyba że będziesz wymieniał łożyska w klejonym zbiorniku za 4 stówy. Gwarancja 3 m-ce a po 6 miesiącach mogą znowu paść, jak trafisz na partacza. I wtedy kolejna wymiana za 4 stówy?
    W nieklejonym to kosztuje 150 zł. Do tego wszystko robią coraz oszczędniej więc nie opłaca się kupować drogich pralek. Pomyśl czy lepiej raz na kilka lat wydać 1500 zł czy 700?
    Jak chcesz pralkę którą się da naprawić w rozsądnych pieniądzach to celuj w Amikę.
    Przemeek1988
    Level 22