Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Radio Grundig sc 303 + transmiter - jak poprawnie ustawić?

27 Paź 2015 10:12 891 5
  • Poziom 5  
    Witam

Niestety nie znam się na radiach samochodowych dlatego zwracam się do was z wielką prośbą i moim problemem.

Posiadam radio Grundig sc 303 niestety nie posiada ono ani wejścia USB ani wejścia CD. Jako że chciałem słuchać swojej muzyki kupiłem sobie transmiter z wejściem USB, który mi to umożliwiał. Niestety nie wiem jak nastawić transmiter i radio na tą samą częstotliwość. Wiem jak przełączać częstotliwość w transmiterze ale gdy np. włączę na radiu częstotliwość radia Zet i na transmiterze również owszem odtwarza się muzyka z USB a radia Zet nie słychać jednak po krótkim czasie włącza się "skanowanie stacji" (lub coś w tym rodzaju, przepraszam jak już wcześniej wspominałem nie znam sie na tym) i od nowa włączają mi się wszystkie stacje a muzyka z transmitera przestaje grać. Myślicie, że gdybym ustawił radio i transmiter na "niezajętą przez żadną stację częstotliwość" problem by znikł ? Jeśli tak mógłby ktoś mi pomóc jak ustawić wybraną przeze mnie częstotliwość na tym radiu?

Z góry dziękuję za pomoc :) Pozdrawiam :)
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ustawiasz transmiter na częstotliwość niezajętą przez inną stację. Włączasz muzykę i naciskasz szukanie w radiu. Nie scan, ale szukanie. Albo możesz nawet ręcznie ustawić żądaną częstotliwość. Ma grać czysto i bez uciekania. Jeśli są problemy, to spróbuj przestawić radio +/- 1 ręcznie. Jeśli o to nie pomoże, to coś nie tak albo z tansmiterem, albo z radiem.
  • Poziom 5  
    Właśnie tutaj jest problem ponieważ nie wiem jak ustawić częstotliwość "ręcznie". Taką daną jakbym chciał. Które guziki za to odpowiadają. Mógłby ktoś mi to opisać ?
  • Pomocny post
    Jak przytrzymasz klawisze ze strzałkami, to nie przestawia się ręcznie?