Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Espace IV - 2.0T zimny nierówna praca silnika,gaśnie w czasie jazdy

27 Paź 2015 10:25 3459 3
  • Poziom 14  
    Witam,
    Panowie mam problem z którym nie mogę sobie poradzić,moje 2.0t po odpalaniu kilka sekund silnik pracuje dobrze, po czym zaczyna minimalnie falować na obrotach, światła przygasają tak dzieje się na luzie na benzynie i gazie.
    Podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła,dojeżdżaniu do skrzyżowania silnik gaśnie sytuacja tylko dzieje się na zimnym silniku.
    Naprawdę mam już dość użerania się z samochodem i nie mam pojęcia co mu dolega,mało tego że szapie mi nerwy to jest to niebezpieczne.
    Auto podłączyłem pod clipa brak błędów, wymienione świece,cewki,czujnik temperatury cieczy,przemyta przepustnica, wyczyszczony czujnik wału, wymienione kostki od cewek,wymieniona górna sonda.

    Widziałem kilka tematów o podobnych przypadkach jednak brak sensownej odpowiedzi nie wspomnę o rozwiązaniu.
    Rozumiem że silnik FR4T nie posiada krokowca ?
    Bardzo Proszę o jakieś sugestie rady, polecenie uczciwego fachowca który znajdzie problem
    Pozdrawiam,
  • Poziom 30  
    To ze brak błędów to wcale nie znaczy ze to wszystko co można sprawdzić komputerem. Zrób podgląd parametrów bieżących. Oczywiście do sprawdzenia dolot, bo zachowuje się jakby dopływ powierza biegu jałowego był niedrozny, a skoro zachowuje się tak na benzynie i gazie to świadczy o tym, ze problem leży w powietrzu, czyli jest go za mało lub nie ma wcale w momencie kiedy silnik schodzi do pracy na biegu jałowym.
  • Poziom 32  
    szymon198312 napisał:
    a skoro zachowuje się tak na benzynie i gazie to świadczy o tym

    ... że np. problem leży w paliwie. Uszkodzona / źle wyregulowana/ dobrana instalacja LPG spowodowała nieprawidłową adaptację systemu dopasowania składu mieszanki co objawia się na zimnym silniku, gdy LPG jeszcze nie pracuje a silnik nie jest na tyle ciepły by system adaptacyjny mógł zacząć pracować . Silnik pracuje wtedy na nastawach wyuczonych z pracy na ciepło na LPG.
    PS. Takie jest moje zdanie :D
  • Poziom 14  
    Witam, po czyszczeniu zaworów podciśnienia problem falowania znikł