Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung 55f6170ss + LG BH9430PW + CyfrowyPolsat HD5500s

Armagedonik 27 Paź 2015 11:30 705 7
  • #1 27 Paź 2015 11:30
    Armagedonik
    Poziom 4  

Witam jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o takie sprawy elektroniczne i proszę o pomoc w poprawnym połączeniu zestawu.
    Zależy mi na jak najlepszej jakości dźwięku i obrazu wiec proszę się tym kierować.
    Chce uzywac w pelni kina domowego przy oglądaniu filmow z dekodera i tak samo z Ps3 by dźwięk wydobywal się z kina.No i wiadomo standardowo oglądać filmy z blu ray na tv.Zacząłem od podpięcia kino z tv , dekoder z tv , ps3 nie podpialem bo tv ma tylko 2 hdmi i nie wiem co dalej.proszę o pomoc

0 7
  • #2 27 Paź 2015 18:23
    mihal2002
    Poziom 43  

A kino ile ma wejść HDMI, optycznych.

0
  • #3 28 Paź 2015 01:26
    Armagedonik
    Poziom 4  

2 hdmi IN i jedno hdmi OUT TO TV , a wyjście optyczne 1

0
  • #4 28 Paź 2015 23:45
    Armagedonik
    Poziom 4  

Czy ktoś pomoże?

0
  • #5 29 Paź 2015 00:50
    sosarek
    Poziom 43  

Z telewizora do kina kablem optycznym, dekoder, kino i konsola podpięte do tv (w ustawieniach dźwięku zmienić z głośników wbudowanych na zewnętrzne).
    Ewentualnie jeśli telewizor posiada złącze HDMI ARC z niego do wejścia HDMI w kinie.

0
  • #6 29 Paź 2015 01:14
    Armagedonik
    Poziom 4  

Nie wiem czy zrozumiałem
    Kino do tv optycznym ewentualnie hdmi arc
    Reszta czyli dekoder i ps3 hdmi do tv (jeżeli użyje optycznego bo tv ma 2 hdmi) a jeżeli użyje tego hdmi arc to zostaje mi jedno hdmi u ci wtedy?
    I czy przy takim połączeniu na tv oglądając z dekodera będę miał dźwięk z kina i przy PS3 to samo?

0
  • #7 29 Paź 2015 07:42
    sosarek
    Poziom 43  

Spróbuj jeszcze inaczej - dekoder i konsola do wejść w kinie, z kina na telewizor - tyle jeśli chodzi o HDMI, dźwięk z telewizora optycznym.

0