Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[3 500] Lenovo y50 dla laika?

kkk18 28 Oct 2015 21:28 483 2
    kkk18
    Level 2  
    Witam,

Planuję kupno pierwszego laptopa w życiu, więc siłą rzeczy jestem w tym temacie zielony, także proszę o wyrozumiałość. Przeczytałem chyba z kilkaset opinii i różnych artykułów. Na ich podstawie mój wybór padł na Lenovo y50-70. Tylko mam problem z odpowiednim doborem podzespołów: wyborem procka (i5 czy i7), karty grafiki (gtx860m czy gtx960m), ilości pamięci (4gb czy 8gb) i twardego dysku. Proszę o pomoc w tym temacie i podaje kilka ważnych uwag i pytań:

1. Kwota do wydania to 3500 zł z tolerancją 100 zł, góra 200zł.

2. Najważniejsze dla mnie żeby znaleźć najlepszy stosunek jakość - cena. Nie chcę dopłacać kilka stów więcej jeśli wydajność ma skoczyć niewiele.Laptopa będzie używał laik więc żadne dodatkowe bajery niezauważalne dla zwykłego śmiertelnika nie są potrzebne.

3. Laptop przeznaczony przed wszystkim do internetu i trochę rzadziej do gier.

4. Czy na rynku w tej cenie obecnie jest coś lepszego? Warto dopłacić do Lenovo y70-70 czy różnica wydajności nie warta dopłaty?

5. Czy podkładkę chłodzącą kupować od razu czy poczekać i zobaczyć jak sprzęt będzie się spisywać?

6. Na płytce mam jedynie starego, poczciwego XP. Czy muszę kupić szystem razem z laptopem czy jest opcja kupna laptopa z już zainstalowanym systemem bez kupna płytki?

7. Chcę kupić laptopa w sklepie stacjonarnym (woj. śląskie), z tego względu, że nie chce mi się później użerać przez internet w razie serwisu. Proszę więc o podanie jakiś sensownych ofert sklepowych jeśli to nie problem. Mogą to być zarówno większe sklepy typu Media Markt, Euro RTV AGD, Neonet, itp. jak i jakieś mniejsze sklepy.

Z góry dzięki za wszelką pomoc.
    dt1
    Admin of Computers group