Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Whirlpool AWT 2240 400 - zacięcie się programów, zatrzymanie pracy pralki

matifcb 29 Paź 2015 21:47 894 6
  • #1 29 Paź 2015 21:47
    matifcb
    Poziom 15  

Witam,

mam ogromny problem z w/w pralką. Na początku pralka zatrzymywała się w trakcie pracy na danym programie ( nie zawsze na tym samym). Tylko po ręcznym przełączeniu na kolejny etap programu pomagało to w dalszej pracy. Wszystko do końca było ok. Ostatnim razem przy kolejnym zacięciu programu ( używam krótkie pranie) ręczne przełączenie nie pomogło, pralka nie mogła ruszyć dalej. Nie wypłukała, nie odpompowała wody i zaczęła brzęczeć - jakby chciała przełączyć na kolejny etap a nie mogła. Po otwarciu bębna wody było około do polowy. Rozkręciłem ją niestety nie znam się na tym i sprawdzając co tam w środku się znajduje nie widzę nic niepokojącego. Zamieszczam zdjęcia może pomożecie i podpowiecie na co spojrzeć. Dziękuję z góry ! Whirlpool AWT 2240 400 - zacięcie się programów, zatrzymanie pracy pralki Whirlpool AWT 2240 400 - zacięcie się programów, zatrzymanie pracy pralki Whirlpool AWT 2240 400 - zacięcie się programów, zatrzymanie pracy pralki Whirlpool AWT 2240 400 - zacięcie się programów, zatrzymanie pracy pralki Whirlpool AWT 2240 400 - zacięcie się programów, zatrzymanie pracy pralki Whirlpool AWT 2240 400 - zacięcie się programów, zatrzymanie pracy pralki Whirlpool AWT 2240 400 - zacięcie się programów, zatrzymanie pracy pralki Whirlpool AWT 2240 400 - zacięcie się programów, zatrzymanie pracy pralki Whirlpool AWT 2240 400 - zacięcie się programów, zatrzymanie pracy pralki Whirlpool AWT 2240 400 - zacięcie się programów, zatrzymanie pracy pralki

0 6
  • Pomocny post
    #2 29 Paź 2015 23:05
    penknife
    Poziom 20