Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki zestaw audio pod 12V - do motocykla.

31 Paź 2015 20:01 1848 18
  • Poziom 5  
    Witam, chciałbym zamontować głośniki do akumulatora 12V 4Ah. W tym temacie jestem zielony. Audio ma grać tylko na postoju, nie podczas jazdy. Chciałbym zamontować głośnik, tylko nie wiem jaki, chodzi mi o to aby pograł chociaż 30 min.
    Prosiłbym was o sporządzenie zestawu (głośnik, i reszta co potrzeba).
  • Pomocny post
    Poziom 14  
    Radio samochodowe i jakieś kolumny zamiast kufrów. Wszystko musisz zabezpieczyć przed wilgocią.
  • Pomocny post
    Poziom 40  
    tutlikes napisał:
    Witam, chciałbym zamontować głośniki do akumulatora 12v 4ah. Chciałbym zamontować głośnik, tylko nie wiem jaki, chodzi mi o to aby pograł chociaż 30 min.
    Prosił bym was o sporządzenie zestawu (głośnik, i reszta co potrzeba)

Jak dasz typowe radio samochodowe (o mocy ok. 2x20W) i pasujące do niego głośniki to słuchając muzyki na max głośności na takim akumulatorze pociągnie ci to trochę lepiej jak godzinę.
    Tak jak wspomniano głośnik musi być wodoszczelny, zamontowanie zwykłego poskutkuje tym,że w obecności wilgoci membrana sie pomarszczy i zamiast muzyki będzie charczenie.
  • Poziom 5  
    Problem w zamontowaniu, bo to nie skuter tylko supermoto, w schowku można upchać tylko portfel i świece. Myślałem, żeby kupić gniazdko USB i dać je na kierownicę potem jakieś głośniki na USB, tylko nie wiem jakie, wpiąć się kablem do głównej wiązki na ramie i podłączyć jak do komputera. Głośniki prawdopodobnie wylądują za tylnim kołem, tylko osłonę trzeba będzie zrobić, albo w schowku gdzie mieści się portfel i świeca. Muzyka puszczana będzie z telefonu, mam pakiet bez limitu. Czy takie rozwiązanie będzie ok?
  • Poziom 5  
    Ale jak będe miał głośnii pod USB to jakiś wzmacniacz jest mi potrzebny?
  • Poziom 31