Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Peugeot 607 2.7 hdi błagam o info fap diagbox wypalanie

patrykTTrs 02 Nov 2015 21:19 8757 18
Texa Poland
  • #1
    patrykTTrs
    Level 9  
    Witam was, posiadam peugeot 607 2.7 hdi 2005r kupiłem lexie diagbox i trochę się bawiłem tam... ale za żadne skarby nie wiem jak tam się kierować aby wypalic fap wiem ze jest tam opcja co na to pozwala i bardzo mi zależy by ją odnaleźć bo na necie info na ten temat żadnych nie znalazłem! proszę was o pomoc chłopaki! Dziękuję.
  • Texa Poland
  • #2
    chojinka
    Level 29  
    zainstaluj sobie pp2000 na windows xp. w diagbox chyba nie ma tylu "otwartych" opcji ale nie jestem pewny. samo wypalanie w lexia czy pp2000 jest na pewno.
  • Texa Poland
  • #3
    marcin_70
    Level 21  
    Układ sprawny, eolys jest?
  • #4
    User removed account
    User removed account  
  • #5
    patrykTTrs
    Level 9  
    Dziękuję wam za odpowiedź wiec tak: układ sprawny plyn jest i czemu niby się wyprasza klienta i dobrze że nie znalazłem tej opcji? Jak widziałem na YouTube chyba peugeot 308Sw to powinna tak być ze auta samo se dodaje gazu samo wszystko robi a za nim czarna chmura... ja mam 75% juz zatkany fap i nie bardzo mam gdzie i kiedy wyjechać na prostej... a specjalnie między innymi właśnie dla tego kupiłem ten lexia diagbox. Ale jedyne co udało mi się tam znaleźć to właściwie info o fap. A może to gdzieś w zakładce naprawa czy coś nie wiem... no i słyszałem ze pp2000 to już przestarzały program ze właśnie lepiej z Diagbox się posługiwać. Nie wiem musi byś sposób z giagbox taka opcja...

    Dodano po 4 [minuty]:

    Peugeot 307 2 0 Hdi DPF regeneration" su YouTube
    https://youtu.be/9oulaV4sGxo
  • #6
    andrzej20001
    Level 43  
    Jesteś z Wawy i nie masz ze 20 km ekspresówki ???
  • #7
    patrykTTrs
    Level 9  
    Wolał bym zrobić to jak na filmie widzieć co się dzieje i nie music pędzić do ulicach z ryzykiem zabrania prawka. Co ja potem powiem policji? "Przepraszam ale wypalam filtr FAP"? Tym bardziej ze dopiero 9 listopada je odbieram po 6 miesiącach zawieszenia... :p ja tylko chciał bym wiedzieć co i gdzi nacisnąć w giagboxie by było to tak jak na filmiku albo może być nawet inaczej oby komputer rozpoczął proces wypalania. Proszę was chłopaki o jakieś wskazówki jak na przyklad : odpal program kliknij tu potem tu i rozpocznie się proces.... no i w razie czego jakieś wzkazowki jak mam na coś uważać jakieś uwagi... :) pozdrawiam :)
  • #9
    patrykTTrs
    Level 9  
    Andrej20001 a ty znasz dokładnie jak i co kliknąć w diagbox by rozpoczął się proces wypalania? Wiesz jak wywołać go z kompa dniagnostycznego ?
  • #10
    User removed account
    User removed account  
  • #11
    patrykTTrs
    Level 9  
    Kochani, ja wam bardzo dziękuję za rady, uwagi itp. Ale w ciąż nie ma odpowiedzi na mojego podstawowego pytania: jak się to robi? Czy przez pp2000 czy diagbox gdzie się wchodzi i co się klika...?? Ja rozumiem niebezpieczeństwo rozumiem ryzyko rozumiem wszystko ale pytanie jest nadal jest a odpowiedzi nie ma! Jak poprzez komputer dniagnostyczny wypalic fap. Możliwe ze nikt nie wie?
  • #12
    User removed account
    User removed account  
  • #13
    patrykTTrs
    Level 9  
    Program dniagnostyczny nie jest bronią, nie jest przedmiotem nie legalnym i jest do kupna dla każdego wiec jak nie chcę kolega się podzielić informacją nikt nie każe... ale podchodzić do tematu w taki sposób jak tu powyżej czytamy jest moim zdaniem przesadą i głupotą ale to tylko moje zdanie. Po za tym nie ma absolutnie powodów do zmoderowania postu ponieważ nie zostały nieprzestrzegane zasady. Moje to pytanie w celach informacyjnych do własnego użytku do własnego auta. Moje pytanie było jak uruchomić program wypalania fap nie jak zamontować karabin maszynowy pod nadwozie auta. Wielu użytkownikuw jak ja sądzę chętnie także by się dowiedzieli jak można coś takiego wykonać do własnego użytku skoro bardzo dużo widziałem pytań tego typu znajduje się w sieci. Chciałem pomoc sobie i innym. A użytkownikowi Georgesgr dziękujemy za wzięcie udział w dyskusję i za podzieleniem się z nami własnym zdaniem. Pozostając w dobrych myślach oczekujemy dalej na jakoś odpowiedz na nasze pytanie od jakiegoś użytkownika. Dziękuję i pozdrawiam.
  • #14
    User removed account
    User removed account  
  • #15
    marseluss_2009
    Level 24  
    Nie wiem jak w 607 ale w 407ce mojego kierownika zamontowaliśmy diodę w lusterku aby wiedzieć kiedy sam się wypala i nieświadomie nie przerywać procesu.
  • #16
    patrykTTrs
    Level 9  
    Marseluss tak tak ja też wsądziłem juz sobie tą diodę w lusterku :) bardzo przydatna rzecz tylko że kurcze wiem ze jest opcja wywołanie procesu poprzez komputera dniagnostycznego mam takiego jednego znajomego co prowadzi warsztat samochodowy i zajmuje się właśnie diagnostyką samochodową ale nie mam fizycznie możliwości czasu by do niego jechać z tym wszystkim i poprosić go o wzkazowkę ponieważ pracuje 15h dzinnie niemal 30 dni w miesiącu a jak mam czasami trochę wolnego czasu to jest przeważnie jakiś dzień weekendu i on jest nieczynny. A czytałem że proces wypalania fap wywołany z komputera dniagnostycznego jest bardziej skuteczny i efektywny niż taka jazda po drodze... po za tym skoro jest taka możliwość w programie dniag. Widocznie ktoś ją tam wsadził jakimś powodem :)
  • #17
    jurekk55
    Level 36  
    patrykTTrs wrote:
    . A czytałem że proces wypalania fap wywołany z komputera dniagnostycznego jest bardziej skuteczny i efektywny niż taka jazda po drodze... po za tym skoro jest taka możliwość w programie dniag. Widocznie ktoś ją tam wsadził jakimś powodem :)


    Doczytałeś też że temperatura wypalania nie jest w pełni kontrolowana? Doczytałeś że temperatura wypalania DPF i FAP w skrajnych przypadkach może dojść do 800 st. Celsjusza?
    Widziałeś kiedyś stopioną tapicerkę wewnątrz pojazdu?
    Co ze spływającą warstwą izolacji antykorozyjnej ? Zgarniesz do kieszeni?
    O skutkach dla układu paliwowego , turbiny, wydechu i oleju wspomniał już georgesgr .

    Jeżeli skopcisz grata , nie ma problemu , to Twoja własność , ale skutki nieopanowania pożaru mogą przynieść opłakane skutki otoczeniu i niewinnym ludziom .
    Teraz paniał że za wysokie progi? 0 informacji , zlecenie wypalenia filtra nie jest usługą poza możliwościami finansowymi skoro kupujesz chińszczyznę, ma się konia trzeba mieć na owies.
  • #18
    marseluss_2009
    Level 24  
    Hehe pewnie po to bo nie każdy sobie życzy aby mechanior poganiał jego bryke, jak bez problemu wypalasz go na trasie to nie kombinuj.
  • #19
    patrykTTrs
    Level 9  
    DziękI Bogu program pozwala monitorować temperaturę spalin wiec jestem tego świadom po za tym wypalanie fap odbędzie się na własnej posesji daleko od jakich kol wiek pomieszczeń mieszkalnych wiec o bezpieczeństwo zadbam po za tym nie jest to kwestia kasy ale czasu a jak posiadam program moge sam to zrobić naj wyżej jak dobrze mówisz Spale grata i kupię 2... ale zauważ kolego sympatyczny nadal są sugestie i uwagi a nie ma nadal żadnych wzkazowek mam prozbe jak ktoś ma napisać coś innego odbiegającego od tematu założonego z postem proszę się powstrzymać bo nie o to pytałem i nie po to ten post istnieje. Ja juz napisałem ze dziękuję za uwagi i rady bezpieczeństwa oraz ryzyka uszkodzenia "grata " ale już bym chaial czytać jak to wykonać dziękuję kochani za zainteresowanie się :)

    Dodano po 42 [minuty]:

    Dobra... nie stety nie udało się niczego się dowiedzieć prócz uwagi bezpieczeństwa i różne jakieś tam uwagi innego rodzaju wiec nie widzę sensu dalej ciągnąć ten post
    Dla użytkowników którzy też czekali na jakieś konkretne info których nie było tym razem obiecuje ze wkrótce odwiedzę znajomego dniagnosę i jak będę wiedział konkretnie co i jak otworze kolejny post gdzie wszytko dokładnie opiszę :) pozdrawiam was pa :)