Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samochód używany - Do 5 tysięcy złotych [ na niemieckie drogi, mało awaryjny ]

mar173 03 Lis 2015 08:54 1041 13
  • #1 03 Lis 2015 08:54
    mar173
    Poziom 14  

    Tata szuka auta, z tego co czytam trzeba koniecznie wydać 10 tysięcy żeby mieć dobre auto. Czy to prawda i czy możecie polecić coś do max 6 tysięcy ?

    0 13
  • #3 03 Lis 2015 13:46
    Barricade
    Poziom 2  

    Auto ma robić większe przebiegi po autostradach czy kręcić się po mieście? Bo o ile w drugim wypadku Jazz to dobry pomysł (choć nie wierzę w niezajechany egzemplarz za 6000zł), to w przypadku pierwszego - zdecydowanie preferowałbym jakieś japońskie benzynowe 2l + LPG z końca XX wieku np: Mazda 626 GF czy Nissan Primera P11 :)

    Pozdrawiam

    -1
  • #4 03 Lis 2015 15:24
    Golf90
    Poziom 23  

    Barricade napisał:
    Mazda 626 GF czy Nissan Primera P11 :)
    Witajcie. Bez obrazy, ale powyższe auta to "zgnilaki" Ja zaproponował bym coś z Francuza, np. Peugeot 306 lub 406 2.0HDI . Sam posiadam 306-stkę kombi z takim silnikiem, mega ekonomiczne, mało awaryjne silniki, blacha ocynk,fajne wyposażenie (jak na 2000rok produkcji) komfort i fajne w prowadzeniu. Za 6000zł możesz kupić zadbane auto z tej gamy. Pozdrawiam.

    1
  • #5 03 Lis 2015 15:51
    Barricade
    Poziom 2  

    Powstaje pytanie czy auto będzie jeździć na polskich tablicach, czy na niemieckim podatku drogowym, bo jeśli tak to zakup diesla mija się z celem.

    0
  • #6 03 Lis 2015 21:10
    legenda1995
    Poziom 9  

    Ja kolego bym ci polecił audi 80 1.9 TDI bądź 2.0L 90km jeśli diesel to po 94r. Jestem w posiadaniu takiego i jestem bardzo zadowolony. Jeśli będziesz dbać to długo pojeździsz, blacha ocynk.

    0
  • #7 04 Lis 2015 17:13
    Barricade
    Poziom 2  

    Mnie korci jedno pytanie - auto ma jeździć po niemieckich drogach więc i pewnie płacić ich podatek drogowy? Jeśli tak to diesel odpada z uwagi na horrendalne koszta.

    0
  • #8 04 Lis 2015 19:12
    CommonRail
    Poziom 27  

    [quote="legenda1995"]Ja kolego bym ci polecił audi 80 1.9 TDI bądź 2.0L 90km jeśli diesel to po 94r. Jestem w posiadaniu takiego i jestem bardzo zadowolony. Jeśli będziesz dbać to długo pojeździsz, blacha ocynk.
    [/quote

    Proponujesz 20 letniego trupa, wiesz o tym?

    0
  • #9 04 Lis 2015 20:21
    Kune
    Poziom 23  

    Ale o czym mowa?! Auto za 5000 zł i jeżdżenie na trasy?
    Proponuje zacząć od dobrego Assistance bo jak się zepsuje w Polsce to pół biedy, gorzej jak fv za naprawę dostaniesz w Niemczech.

    Co tu można polecić? Potrzebujesz auto, które będzie trzymało się kupy i rokowało na jakąś rozsądną jazde. Omiń wynalazki i może upolujesz np. Toyotę Starlet, to teoretycznie bardzo bezawaryjne auto, ale ma już tyle lat na karku że wszystko może się zdarzyć.

    0
  • #10 04 Lis 2015 21:41
    sebap
    Poziom 40  

    Za te pieniądze to, tak jak już ktoś wyżej napisał, Mazda 626 nie zjedzona za bardzo przez rdzę. Może BMW e34 by się też znalazło za te pieniądze?

    0
  • #11 07 Lis 2015 19:32
    kakibara
    Poziom 28  

    Było takie potrzebne (bo było) Opel Astra 2 1.6 8v, 75 km 1999 r z lpg butla w miejscu koła, kupiona za 5 tys zł, zrobione 140 tyś km po Niemczech, Holandii i Belgii w 14 miesięcy, zmienione przewody zapłonowe, świece i pasek gdzieś po drodze tego przebiegu bez uwagi czy to 90 czy 112 tys km, nigdy mnie nie zawiodła. zwróciła się z nawiązka - proponuję z czystym sumieniem.
    Tak dolewałem olej, sprawdzałem płyn chłodniczy. zapalała na lpg i gasła na lpg, instalacja 2 generacji.

    0
  • #12 07 Lis 2015 20:05
    legenda1995
    Poziom 9  

    Proponujesz 20 letniego trupa, wiesz o tym?[/quote]
    Tak kolego wiem o tym ale ten 20 letni "trup" twoim zdaniem jest lepszy od nie których 15 letnich samochodów np. taka mazda jak tu mówicie wgl. niema blach kolega ma taką i już nadkola wszystkie robił i progi, sprowadzony z Niemiec. Wiec ten niby "trup" sądzę że jest lepszy i w silniku mało elektroniki co jest dużym plusem, części tanie.

    0
  • #13 08 Lis 2015 00:52
    Kune
    Poziom 23  

    legenda1995 napisał:
    Proponujesz 20 letniego trupa, wiesz o tym?

    Tak kolego wiem o tym ale ten 20 letni "trup" twoim zdaniem jest lepszy od nie których 15 letnich samochodów np. taka mazda jak tu mówicie wgl. niema blach kolega ma taką i już nadkola wszystkie robił i progi, sprowadzony z Niemiec. Wiec ten niby "trup" sądzę że jest lepszy i w silniku mało elektroniki co jest dużym plusem, części tanie.[/quote]

    Co dalej nie gwarantuje niezawodności i bezawaryjności przy długich trasach. Każdy ma swoje zdanie, ale ja jednak wolałbym być pewny swojego auta jadąc 1000 czy 2000 km. Niestety naprawy za granicą do tanich nie należą.
    Przy tej cenie, jak dla mnie to rosyjska ruletka.

    0
  • #14 09 Lis 2015 02:15
    CommonRail
    Poziom 27  

    Więc niech sobie kupi za 3tys starego Passata B4, wolnossącego diesla, porobi w nim co trzeba za pozostałe 2tys i przynajmniej będzie miał jakąś pewność, że mu nie stanie w środku Reichu.

    0