Witam!
Mam ekspres do kawy Saeco HD8752/99. Problem w tym, że po 250 kawach włącza się program do odkamieniania.
Mogę rozpocząć odwapnianie albo odłożyć je na później.
Odkamienianie polega na przepuszczenie trzech pojemników na wodę przez ekspres. Całość trwa około pół godziny.
Pierwszy pojemnik zawiera płyn Decalcifier Saeco, drugi i trzeci tylko wodę. Wszystko proste jak drut.
Po trzech miesiącach użytkowania po przepuszczeniu pierwszego pojemnika ekspres zachowuje się jak w załączniku na filmie: hałasuje i nie pobiera wody.
Na youtube jest pierwszy na liście mój filmik po wpisaniu "usterka saeco".
Nie można wyjść z programu odkamieniania. Ekspres pojechał do serwisu.
Wrocił i za 250 kaw to samo. Serwis, powrót i to samo. Teraz wrócił już trzeci raz.
Serwis twierdzi, że to błąd użytkownika i za każdym razem chcą ode mnie kasę. Niestety nie są w stanie mnie poinformować co robię źle.
Po interwencji u producenta opłata jest anulowana, sprzęt wraca do mnie. W karcie gwarancyjnej mam wpisane błąd użytkownika, co nie pozwala na oddanie sprzętu.
Może ktoś ma pomysł co jest przyczyną tej usterki?
PS. Producent zadeklarował się, że przyjmie sprzęt do centrali ale będę musiał zapłacić za naprawę, bo serwis w Bydgoszczy twierdzi, że to mój błąd.
_______________________
2015.11.19
A co myślicie o teorii o zapowietrzeniu pompy wody?
_______________________
2015.12.09
Zrobiliśmy odkamienianie, ale przed końcem pierwszego cyklu zrobiliśmy pauze i dolaliśmy wody. Co ciekawe ekspres dokończy pierwszy cykl i zachowuje się tak samo czyli hałasuje mimo, że ma wodę. Wygląda na jakiś błąd oprogramowania. Zapowietrzenie nie mogło nastąpić bo wody było full... Nie mam pomysłu. Serwis philipsa też nie, no może poza: "błąd użytkownika" niestety bez komentarza na czym polega.
Mam ekspres do kawy Saeco HD8752/99. Problem w tym, że po 250 kawach włącza się program do odkamieniania.
Mogę rozpocząć odwapnianie albo odłożyć je na później.
Odkamienianie polega na przepuszczenie trzech pojemników na wodę przez ekspres. Całość trwa około pół godziny.
Pierwszy pojemnik zawiera płyn Decalcifier Saeco, drugi i trzeci tylko wodę. Wszystko proste jak drut.
Po trzech miesiącach użytkowania po przepuszczeniu pierwszego pojemnika ekspres zachowuje się jak w załączniku na filmie: hałasuje i nie pobiera wody.
Na youtube jest pierwszy na liście mój filmik po wpisaniu "usterka saeco".
Nie można wyjść z programu odkamieniania. Ekspres pojechał do serwisu.
Wrocił i za 250 kaw to samo. Serwis, powrót i to samo. Teraz wrócił już trzeci raz.
Serwis twierdzi, że to błąd użytkownika i za każdym razem chcą ode mnie kasę. Niestety nie są w stanie mnie poinformować co robię źle.
Po interwencji u producenta opłata jest anulowana, sprzęt wraca do mnie. W karcie gwarancyjnej mam wpisane błąd użytkownika, co nie pozwala na oddanie sprzętu.
Może ktoś ma pomysł co jest przyczyną tej usterki?
PS. Producent zadeklarował się, że przyjmie sprzęt do centrali ale będę musiał zapłacić za naprawę, bo serwis w Bydgoszczy twierdzi, że to mój błąd.
_______________________
2015.11.19
A co myślicie o teorii o zapowietrzeniu pompy wody?
_______________________
2015.12.09
Zrobiliśmy odkamienianie, ale przed końcem pierwszego cyklu zrobiliśmy pauze i dolaliśmy wody. Co ciekawe ekspres dokończy pierwszy cykl i zachowuje się tak samo czyli hałasuje mimo, że ma wodę. Wygląda na jakiś błąd oprogramowania. Zapowietrzenie nie mogło nastąpić bo wody było full... Nie mam pomysłu. Serwis philipsa też nie, no może poza: "błąd użytkownika" niestety bez komentarza na czym polega.