Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sprzęt audio do domu w budżecie do 4000 zł

Sekwens 04 Lis 2015 15:22 2205 27
  • #1 04 Lis 2015 15:22
    Sekwens
    Poziom 8  

Witam!

Tak jak w temacie. Szukam pełnego zestawu audio dla domu. Czyli amplituner + głośniki + dobra karta dźwiękowa (często słucham muzyki za pośrednictwem komputera) + może coś jeszcze?

Jestem wielkim fanem muzyki ,ale przyznam się że na dobrym sprzęcie się nie znam.
    Sprzęt będzie wykorzystywany głownie do słuchania muzyki (przekrój bardzo szeroki od muzyki metalowej, poprzez jazz, blues do elektroniki)
    Filmy tez zdarza mi się oglądać wiec nie wiem czy zestaw 5.1 nie byłby wskazany.
    Pomieszczenie ma około 25m2 i raczej nie powinno być problemu z nakładaniem się dźwięku lub tez montażem zestawu.
    Milo by było gdyby była opcja bluetooth ,lecz jeśli miałby to podnieść cenę to nie jest to konieczne.
    Jestem w stanie delikatnie przekroczyć budżet w razie widocznej potrzeby.
    Sprzęt również nie musi być nowy, chociaż nie chętnie ryzykowałbym z zakupem czegoś całkowicie w ciemno za tyle pieniędzy(może znajdzie się coś w okolicach trójmiasta?)

Z góry dziękuje za pomoc!:)

0 27
  • #2 04 Lis 2015 15:36
    alojzy7719
    Poziom 35  

Sekwens napisał:
    czesto slucham muzyki za posrednictwem komputera

W jakim formacie?

0
  • #3 04 Lis 2015 16:21
    Sekwens
    Poziom 8  

Głównie flac.

0
  • Pomocny post
    #4 04 Lis 2015 16:51
    alojzy7719
    Poziom 35  

Dobrze by było określić czy ma to być zestaw stereo czy 5.1.

0
  • #5 04 Lis 2015 17:11
    Sekwens
    Poziom 8  

Niewiem czy w tej cenie dostane dobry zestaw 5.1 który udźwignąć głośne słuchanie muzyki...?

Dodano po 11 [minuty]:

Niewiem czy w tej cenie dostane dobry zestaw 5.1 który udźwignąć głośne słuchanie muzyki...?ψ

0
  • #6 04 Lis 2015 17:20
    alojzy7719
    Poziom 35