Pacjentem jest Renault Kangoo 2010r 1,5 DCi 65KM wtryski DELPHI.
Po długim postoju (np nocy) trzeba go kręcić ok 3 sekundy, żeby odpalił. Jak już odpali, można go od razu zgasić i wtedy zapali od strzału.
- Sprawdzony rozrząd
- Wymieniona pompa HP
- Wyczyszczone i sprawdzone wtryski oraz wymieniony jeden przelew (zrobione, ponieważ samochód nie odpalał bo wszystkie wtryski stały)
- Wymieniony filtr paliwa
- Sprawdzone ciśnienie spreżania 22,25,25,23 Bar
- Wymieniony wałek rozrządu
- Założony zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym
Samochód nie jest demonem prędkości, pewnie po części jest to spowodowane wartościami przepływu przy max obciążeniu i przy okazji mocą 65KM. Jest wolny ale jedzie normalnie, nie ma czegoś takiego jak "łoboziu co to za muł". Nie dymi...
Po wykręceniu świec w celu sprawdzenia kompresji, zostawiłem samochód na noc i po tym postoju kręcąc silnikiem mgiełka z cylindrów wydostaje się dopiero po kilku sekundach.
Jakieś pomysły?
Poniżej wartości z diagnostyki wtryskiwaczy, przelewy na granicy, max obciążenie trochę średnio... ale bez przesady przez takie coś chyba by cieżko nie odpalał.

Po długim postoju (np nocy) trzeba go kręcić ok 3 sekundy, żeby odpalił. Jak już odpali, można go od razu zgasić i wtedy zapali od strzału.
- Sprawdzony rozrząd
- Wymieniona pompa HP
- Wyczyszczone i sprawdzone wtryski oraz wymieniony jeden przelew (zrobione, ponieważ samochód nie odpalał bo wszystkie wtryski stały)
- Wymieniony filtr paliwa
- Sprawdzone ciśnienie spreżania 22,25,25,23 Bar
- Wymieniony wałek rozrządu
- Założony zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym
Samochód nie jest demonem prędkości, pewnie po części jest to spowodowane wartościami przepływu przy max obciążeniu i przy okazji mocą 65KM. Jest wolny ale jedzie normalnie, nie ma czegoś takiego jak "łoboziu co to za muł". Nie dymi...
Po wykręceniu świec w celu sprawdzenia kompresji, zostawiłem samochód na noc i po tym postoju kręcąc silnikiem mgiełka z cylindrów wydostaje się dopiero po kilku sekundach.
Jakieś pomysły?
Poniżej wartości z diagnostyki wtryskiwaczy, przelewy na granicy, max obciążenie trochę średnio... ale bez przesady przez takie coś chyba by cieżko nie odpalał.
