Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z Neostradą Modem Sagem Fast 800

szogunek 09 Cze 2005 21:11 21694 24
  • #1 09 Cze 2005 21:11
    szogunek
    Poziom 10  

    Witam, nieraz jak się łącze do netu (w sumie komp sam się automatycznie łączy bo używam program do samego łączenia się z netem podczas wł. windy. Program: AutoConnect) to się nie chce połączyć. Dopiero jak zrestartuje kompa, albo wyjme i włoże kabel od modemu to załapie...ale nie zawsze. Po kilku próbach działa, no ale po co się bawić...

    Mam Neostrade 128 z modem Sagem Fast 800-840; Windows XP Pro

    Kto mi pomoże jak to zrobić? wina softuu, oprogramowania? ...

    0 24
  • #2 09 Cze 2005 21:25
    krzysss13
    Poziom 10  

    nie to nie jest wina oprogramaowanie ja tez mam neostrade 128 i u mnie tez nie kiedy tez trzeba wylaczac, albo wyjmowac USB i spowrotem włozyc. Wedlug mnie to wina TP s.a i jej sprzetu

    0
  • #3 09 Cze 2005 21:25
    Stanisław2003
    Poziom 28  

    Najpierw sprawdz cały komputer pod kątem zawirusowania.Jest to przyczyna 90 % złego działania.

    0
  • #4 09 Cze 2005 22:07
    szogunek
    Poziom 10  

    Wirusa na 100% nie ma ...

    0
  • #5 10 Cze 2005 01:04
    Stanisław2003
    Poziom 28  

    Tego akurat nie byłbym tak pewny.W dzisiejszych czasach nic nie ma na 100% jak łatwo zauważyć.

    0
  • #6 10 Cze 2005 02:08
    szpak3
    Poziom 20  

    Mam obecnie neostrade 128 i potrafi mi się rozłączać co kilka dni router Asmax !!! po prostu usługi tp,,, są tak mierne i nie mogę doczekać się zdrowej konkurencji, ostatnio rozmawiałem z przedstawicielem tele2 walczą z tp,,, chcą wprowadzić konkurencje dla neostrady która broni się jak może blokując tele2,,,ponoć mają już dsn,y,,,
    Co do twojego problemu, jeśli jesteś pewien że masz system bez wirusów itd. Zadzwoń do nich zgłoś to. masz takie prawo

    0
  • #7 10 Cze 2005 02:17
    Piotr Pajkert
    Poziom 32  

    Witam!
    Mam Neostradę (Sagem) i odległość do centrali 300 m. Rzadko się zdarza, żeby przerywała. Rzeczywiście - niezawodność połączenia zależy głównie od: operatora, odległości od centrali (i jakości linii); na końcu wreszcie od naszych komputerów.
    Cześć!

    0
  • #8 10 Cze 2005 08:38
    Connor MacLeod
    Spec od monitorów

    Opisany przez autora problem nie dotyczy neostrady jako takiej tylko insatalacji Windowsa XP. To że nie uruchamia się modem i trzeba wkładać wtyczkę usb (lub reset komputera) wskazuje na problem ze sterownikami.
    Sam mam neo128. Odległość do centrali ok. 1km Win98SE i śmiga aż miło. A i nie korzystam z oprogramowania Wanadoo. Mam gołe sterowniki do Sagem'a a połączenie zestawiłem ręcznie.

    0
  • #9 10 Cze 2005 12:08
    szogunek
    Poziom 10  

    Mam obecnie neostrade 128 i potrafi mi się rozłączać co kilka dni router Asmax !!!

    Dokladnie! mialem identyczny problem...rozdzielalem neta dla innych i tez mialem jakis taki router Asmax...i raz dziennie ni z gruszki ni z pietruszki..wyl sie net...i tylko reset pomagal..dziwne...i przez to juz sieci nie mam...

    Dodano po 1 [minuty]:

    Tez nie mam oprgramowania Vanadoo tylko gole najnowsze stertowniki.. hmmmm

    0
  • #10 10 Cze 2005 13:27
    szpak3
    Poziom 20  

    re szogunek
    Ja go nie rozłączam nie resetuje wchodzę w kompie w ustawienia routera i ręcznie się łącze,,niby nic, nic strasznego ale drażni, tym bardziej że kuzyn na 512 nie ma tego problemu ( też ma taki router ) , a ja wcześniej na starej 760 też nie miałem, wszystko wina tp,,,

    jeszcze jedno pytanie czy ktoś robił aktualizacje routera asmax

    0
  • #11 10 Cze 2005 16:44
    dioda
    Poziom 10  

    Oto mała rada odnoście potrzeby resetowania modemów routerów asmax-a.
    Wchodzimy do konfiguracji modemu za pomocą strony WWW => idziemy do zakładki WAN Configuration i zaznaczamy parametr „Enable Auto Reconnect to ISP…? na Enable. To wszystko powinno działać!

    0
  • #12 10 Cze 2005 19:01
    szogunek
    Poziom 10  

    ja nic wiecej z tym routerem nie rbilem..po tygodniu oddalem go do sklepu.... :-]

    0
  • #13 02 Lip 2005 21:14
    oskaritos
    Poziom 10  

    witam, ja tez walcze z tym ze modem sagem fast 800 sam sie wy³±cza, dslmon informuje ze usb disconnect, moim zdaniem to tpsa sterowniki lipne da³a do tego. Oczywiscie po³aczenie zestawione samemu na go³ych sterach. Antyvir dzia³a ciagle wiec wine zrzucam na stery do tego z³omu.

    0
  • #14 03 Lip 2005 20:31
    piochuxl
    Poziom 20  

    1) auto reconekt w modemach z routerem załatwia sprawę
    2)w przypadku modemu USB czy na jednym porcie usb nie ma więcej użądzeń??(większośc płyt ma TYLKO 1 ale rozdzielony)
    3) Neostrada nie rozłącza nie sprawia problemów sprzęt problem jest w konfiguracji mam neo 2 lata i NIGDY nie rozłaczyła i nie sprawiała problemu.
    Sagem ma tylko 1 wadę nie lubi innych urządzeń na tym samym porcie jeśli płyta ma 2 porty usb i pod 1 jest mysz a drugim modem to o to chodzi w 99%

    0
  • #15 11 Lip 2005 02:10
    piotrek_plc
    Poziom 11  

    Cześć!
    Jestem nowy więc witam wszystkich!
    Ja również mam problemy z neostradą. Posiadam opcję 512 (modem Sagem Fast 800) na Windowsie XP z Service Packiem 2. Chodzi o to, że często podczas przeglądania stron połaczenie się urywa. Niebieskie okienko Neostrady (oprogramowanie Wanadoo) cały czas jest, licznik bije ale transfer staje i ani w jedną ani w drugą stronę nic nie przesyła. Dodam tylko, że na Windowsie 98 SE wszystko chodziło OK. Instalowałem już nowsze sterowniki do modemu i płyty głównej (myślałem, że chodzi tu o USB właśnie) ale nic to nie dało. Próbowałem również łączyć się ręcznie ale skutek był ten sam. W rezultacie wygląda to tak, że mogę siedzieć w necie 20 h z rzędu i nic się nie stanie lub posiedzieć 15 min i rozłączy mi się. Poruszę tu jeszcze jeden problem. Otóż gdy mam włączoną Neostradę i podłączam kabel USB od telefonu komórkowego natychmiast wyłącza mi się modem. Czy jest jakiś sposób aby temu zaradzić?
    Sorki, że się tak rozwodziłem ale chciałem to opisac najlepiej jak mogłem :P
    Pozdrawiam

    0
  • #16 11 Lip 2005 02:45
    zabex
    Poziom 22  

    Niestetu modemy oferowane przez TP (Sagem Fast 800-840) nie sa doskonale i lubia sie zawieszac, szczegolnie podczas restartowania polaczenia. W moim przypadku dzialo sie tak czesto gdy uzywalem polaczenia USB2.0 Po zmianie w BIOS-ie na 1.1 znacznie sie to poprawilo jednak co jakis czas (raz na 2-3 dni) zawiesil sie i musialem odlaczyc modem i odczekac kilka sekund do ponownego podlaczenia. Tak to juz jest "jaka firma taki sprzet".

    0
  • #17 12 Lip 2005 23:12
    Yanush
    Poziom 18  

    Stanisław2003 napisał:
    Najpierw sprawdz cały komputer pod kątem zawirusowania.Jest to przyczyna 90 % złego działania.

    Sorry, że się włączę, ale to wierutna bzdura!
    Sprawdzone...
    Co ja już nie robiłem w tym względzie i doszedłem do konkluzji:
    jeszcze 2 tygodnie i pięknie dziękuję TePsie, a przy tym podziękowaniu walnę im tym sprzętem i widzieć ich nie chcę"
    A Wam radzę to samo :-)
    Pozdrawiam
    Janusz

    0
  • #18 20 Lut 2008 15:02
    crytek
    Poziom 2  

    Też mam taki problem mam "Sagem Fast 800" Neostrada 1Mb/s.
    Modem wyłącza sie co jakiś czas :cry: nic nie pomaga próbowałem wszystkiego :|
    (Proszę o pomoc).

    P.S. mój antivirus to avast. :|

    0
  • #19 20 Lut 2008 15:45
    tronic1
    Spec od komputerów

    Przy tych modemach problemem jest zasilanie modemu.Modem pobiera prąd prawie max. dla gniazda USB i na niektórych płytach jest problem. Najlepszym wyjściem jest zasilenie modemu z osobnego, zewnętrznego źródła zasilania, stabilizowanego 5V o wydajności 0.8- 1A.

    0
  • #20 20 Lut 2008 17:07
    crytek
    Poziom 2  

    zróbcie tak:
    Mój komputer > Właściwości > Sprzęt > Menadżer urządzeń > Kontrolery uniwersalnej magistrali szeregowej > Główny konserwator USB (Tak robimy z każdym) > Właściwości > zarządzanie energią > (odznaczamy) zezwalaj komputerowi na wyłączanie tego urządzenia w celu oszczędzania energii

    0
  • #21 26 Mar 2008 15:28
    STAL_
    Poziom 1  

    Mam ten sam modem, netie 1MB/s, anty-wira i problem co Ty crytek. Oraz mam pytanie: udało ci się coś z tym zrobić ?
    daj znać GG: 6019443

    0
  • #22 26 Mar 2008 16:07
    groku
    Poziom 11  

    Te modemy sagem są bardzo wadliwe.
    TP często wymienia te modemy na nowe.

    Teraz można zauważyć że TP w nowych zestawach Neo daje nowe modemy ZTX a nie Sagemy. Z tego co słyszałem bardzo dobre modemy ADSL.

    0
  • #23 11 Kwi 2008 08:27
    piochuxl
    Poziom 20  

    Cytat:
    Co ja już nie robiłem w tym względzie i doszedłem do konkluzji:
    jeszcze 2 tygodnie i pięknie dziękuję TePsie, a przy tym podziękowaniu walnę im tym sprzętem i widzieć ich nie chcę"
    A Wam radzę to samo Smile
    Pozdrawiam
    Janusz

    Ile ty masz lat?
    bo to podejście dzieciaka, podziękować bo nie umiesz konfigurować.
    podłącz modem przez hub usb z zewnętrznym zasilaniem i napisz czy pomogło. Chodzi o to że płyty często nie wyrabiają zapotrzebowania prądowego sagema. Acha czy płyta nie jest na Via?

    0
  • #24 24 Lip 2008 23:20
    uparciuch
    Poziom 1  

    zróbcie jak radzi crytek. mnie przez to też wyłączał się net. a skoro te sagemy sa takie energożerne, a w tepsie już są te nowe modemy ZTX to spróbuję jutro w biurze obsługi zasięgnąc informacji na temat możliwości wymiany modemu.

    0
  • #25 25 Lip 2008 08:51
    Spitor
    Poziom 16  

    Tu coś na ten temat:
    http://www.pomoc.x.pl/

    dodam jeszcze że miałem takie problemy,próbowałem wszystkiego i nic
    dopiero wymiana kabla gniazdko tel.-modem pomogła od tamtej pory połączenie nie zostało zerwane ani razu.

    0