Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Denon AVR-X2100W - Brak dźwięku z TV Philips

RossignolG 07 Lis 2015 18:11 789 13
  • #1 07 Lis 2015 18:11
    RossignolG
    Poziom 4  

Witam! Nie ukrywam, że jestem początkującym w opisywanej kwestii i być może ktoś uzna problem za banalny. Podłączyłem amplituner Denon AVR-X2100W z telewizorem Philips 48PFS6609/12 za pomocą złącz HDMI ARC w celu uzyskania dźwięku z telewizora przez kolumny kina domowego. Niestety w żaden sposób nie mogę dźwięku włączyć. Z poziomu telewizora ustawienia są OK. natomiast nie mam pojęcia co przestawić w amplitunerze. Niestety instrukcja obsługi amplitunera jest tak napisana że w zasadzie w niczym nie pomaga... Proszę o pomoc

0 13
  • #3 07 Lis 2015 18:42
    RossignolG
    Poziom 4  

Kwestia tylko taka, że w opisie technicznym amplitunera jest zalecenie żeby podłączyć TV przez HDMI ARC

0
  • #4 07 Lis 2015 21:00
    intenso
    Poziom 38  

Kolego musisz wybrać na ampli źródło Tv Audio, w ustawieniach amplitunera ustawić aby dźwięk zostawał w ampli, i w tv musisz włączyć funkcje sterowania przez Hdmi czyli Philips AV Link i zmienić na głośniki zewnętrzne lub urządzenie audio.

0
  • #5 08 Lis 2015 03:57
    Polon_us
    Poziom 40  

intenso napisał:
    w tv musisz włączyć funkcje sterowania przez Hdmi czyli Philips AV Link

W telewizorach Philips ta funkcja ma mazwę EasyLink.
    Trzeba ją włączyć i następnie uaktywnić ARC.
    RossignolG napisał:
    Niestety instrukcja obsługi amplitunera jest tak napisana że w zasadzie w niczym nie pomaga..

Nie jest tak źle.
    - strona 39 - podłączanie telewizora z wykorzystaniem ARC
    - strona 150 - włączenie HDMI Control - uaktywnia to ARC po stronie wzmacniacza.

0
  • #6 08 Lis 2015 08:02
    intenso
    Poziom 38  

@Polon_us widocznie zmienili nazwę bo kiedyś właśnie tak to się nazywało.

0
  • #7 08 Lis 2015 08:07
    RossignolG