Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

jedna czerwona dioda na środku panelu uruchamiającego xbox 360 Slim

07 Lis 2015 18:26 1698 6
  • Poziom 5  
    Witam

Ja jestem bardzo początkującym informatykiem ( takie rzeczy jak rozłozenie komputera i złozenie to nie problem ) i postanowiłem pobawić się niedawno nabytym xboxem 360 slim ( 4 mies. temu kupiony uzywany na allegro ).Chciałem mieć RGH 2.0 / RGH 1.0 i mam wszystko chip kable lutownice itd. Po zrobieniu ( wlutowaniu chipa ) uruchamiam konsolkę a tu nagle znikąd czerwona dioda :cry: . Przy lutowaniu byłem bardzo ostrozny i oczyściłem miejsce lutowana tak, zeby nie było zwarcia. Uruchamiane wygląda tak : klikam palcem w przycisk ( dotykowy ) i na 1 sec. zielona dioda a potem czerwona ( tylko na środku ). Kod błędu to 0003. Po ostroznym wylutowaniu dalej to samo. zasilacz sprawny ( sprawdzałem na konsoli kolegi ) i nie wiem co dalej. Jeszcze dodam, ze wentylator stoi w miejscu. Wszystko w warunkach domowych. I równiez posiadam problem z przednim panelem dotykowym ( przycisk uruchamiający, otwierający napęd i wyszukiwacz kontrolerów ) działał dopuki go nie odpiołem ( oczywięcie ostroznie ) i podbinanie dokładne rózne sposoby próbowałem i nic nie pomogło prosę o pomoc. Przepraszam za pisownię, ale nie działa mi z z kropką
  • Poziom 5  
    nie z RGH sobie poradzę ale co z xboxem ? Mam przygotowane Xex menu i Freestile dasch przygotowane na prendrive ale błąd mi nie pozwala na wgranie plików ( jak co to mam chip : SQUIRT 1.3 BGA MICRO ) mam połączone lutem +220pF ( jest jedyny taki film na YT który objaśnia [pokazuje] jak podpiąć to ustrojstwo :D )
  • Poziom 5