Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

T4 2.5TDI ACV - podczas jazdy przerywa

08 Lis 2015 17:30 3696 2
  • Poziom 12  
    Witam
    Jak w temacie problem z T4 2,5 Tdi ACV a mianowicie pewnego dnia auto zgasło i po ciężkim zapaleniu pracowało nierówno i jakby wtrysk pukał (cos jak odpalanie na plaku). Podłączyłem kom. błędy związane z nastawnikiem pompy. Kupiłem używany nastawnik (niby sprawny) założony, ustawiony, na postoju pracuje powiedzmy poprawnie. Podczas jazdy powyżej 2tyś. obr dramat, szarpie, cuduje, niechce jechać.. Powróciły takie błędy,
    T4 2.5TDI ACV - podczas jazdy przerywa
    Wtrysk ustawiony T4 2.5TDI ACV - podczas jazdy przerywa
    No i grupa pierwsza T4 2.5TDI ACV - podczas jazdy przerywa
    Podczas jazdy widać że nie reguluje konta wtrysku tak jak powinien.
    Wtrysk sterujący ma 115ohm ale ktoś lutował przewód , pytanko czy ten czujnik we wtrysku ma jakąś biegunowość..
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Admin grupy Samochody
    01268 Nastawnik dawki N146 - Różnica w regulacji.

    Przyczyny:
    - uszkodzona pompa wtryskowa (lub nastawnik)
    - przerwa w ciągłości przewodów lub zwarcie w instalacji do pompy

    Objawy:
    - świeci się lampka sygnalizacyjna
    - nieprawidłowa praca silnika
    - problemy z uruchomieniem silnika
    - nie można uruchomić silnika

    Sposób naprawy:
    - sprawdzić nastawnik dawki paliwa N146
    - sprawdzić przewody i instalację do pompy wtryskowej

    Sprawdzanie czujnika drogi przesuwki regulacyjnej i nastawnika dawki
    Nastawnik dawki jest elektromagnetycznym nastawnikiem obrotowym, który sterowany jest przez komputer sterujący na podstawie określonego współczynnika trwania impulsu. Wałek mimośrodowy nastawnika dawki porusza przesuwkę regulacyjną na tłoczkach wysokiego ciśnienia i przez to zostaje ustalona dawka wtrysku paliwa.
    Czujnik przesuwki regulacyjnej zwraca komputerowi sterującemu informację o położeniu nastawnika dawki N146 i ustala wielkość dawki paliwa.


    Wiązka pomiędzy silnikiem a karoserią lubi sobie zgnić, zawilgotnieć.
  • Poziom 12  
    Dobrze ok zgadzam się z tym co piszesz lecz nastawnik jest wyciągniętym z sprawnego auta przewody elektryczne moim zdaniem są ok ponieważ widzi napięcie nastawnika. A i autko pracuje identycznie na podłączonym i odłączonym wtrysku sterującym. Pytanie - sterownik wysyła impuls do nastawnika na podstawie informacji z czujnika wału korbowego i czujnika wzniosu iglicy wtrysku, które teoretycznie są sprawne wiec czemu błędnie reguluje kąt wtrysku?