Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes Actros Mp2 - Świeci się bs lecz brak żadnych błędów podczas diagnozy

08 Lis 2015 20:01 1527 9
  • Poziom 15  
    Witam wszystkich świeci się bs na żółto, jest to solówka podczas diagnozy żadnych błędów na innych sterownikach też brak po prostu czysto a bs się świeci z poziomu wyświetlacza też nie ma błędów, czy jest jakieś kasowanie błędów bezpieczeństwa czy coś podobnego diagnoza robiona jaltestem i texą żadne nie widzi problemów więc w czym tkwi problem?
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    Właśnie w Jalteście jest taka procedura kasowanie pamięci błędów bezpieczeństwa nie używałem tego ponieważ nie chciałem niczego zepsuć plus świeci się brake reservoir pressure too low, pierwszy i drugi obwód ma normalne ciśnienie czy może to chodzi o dodatkowe obwody dodam że świeci się to na czerwono
  • Pomocny post
    Poziom 17  
    Uszkodzony czujnik ciśnienia w obwodzie rezerwowym lub wiązka. Sterownik odczytuje wartość 0 stąd brak błędów.
  • Poziom 15  
    Czyli nie chodzi o pierwszy lub drugi obwód jak sprawdzić który nie działa z dodatkowych są dwa czujniki w rozdzielaczu plus dodam jeszcze że nie mogę wykonać serwisu osuszacza a świeci się na wyświetlaczu. Gdy próbuje zrobić jaltestem wywala błąd że samochód nie obsługuje tej konfiguracji
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Spotkałem że jak czujnik skroplin będzie uszkodzony lub sygnalizował wodę to obsługi osuszacza nie zrobisz ... przynajmniej nie texa ani jaltestem.
  • Pomocny post
    Poziom 17  
    klika60 napisał:
    Czyli nie chodzi o pierwszy lub drugi obwód jak sprawdzić który nie działa z dodatkowych są dwa czujniki w rozdzielaczu plus dodam jeszcze że nie mogę wykonać serwisu osuszacza a świeci się na wyświetlaczu. Gdy próbuje zrobić jaltestem wywala błąd że samochód nie obsługuje tej konfiguracji


    Podłącz diagnoskop (raczej texa dla mnie lepsza z dwojga złego), odłączaj wtyczki od czujników i obserwuj jakie błędy się pojawiają a znajdziesz odpowiedni. Ja nie pamiętam który to dokładnie.
    Jak kolega wcześniej wspomniał nie wykasujesz obsługi jak woda w zbiornikach, lub uszkodzony czujnik skroplin (jest w zbiorniku z tyłu pojazdu). Sprawdź w parametrach w WS czy pokazuję że jest woda.
  • Pomocny post
    Poziom 22  
    Jeśli jest uszkodzony czujnik obwodu 2.3 lub 2.4 to wypięcie wtyczki przy pelnych zbiornikach ( powyżej 5,5 bar) spowoduje zgaszenie stop i symbolu zbiornika.
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    Dziękuje wszystkim za zainteresowanie, założony nowy osuszacz i rozdzielacz. W osuszaczu pęknięty był pierścień aluminiowy taki okrągły, ubytków nie było słychać gdyż odpowietrzenie osuszacza było podłączone do tłumika plus dwa nowe czujniki, woda spuszczona serwis wykonany wszystko działa jak należy :D