Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Passat B5 V20 1.8 B+G - Nierówna praca silnika / Falujące obroty

StageK9 08 Lis 2015 20:20 1380 2
  • #1 08 Lis 2015 20:20
    StageK9
    Poziom 3  

    Witam.
    Mam problem ze swoim Passatem B5 1.8 V20 B+G z 1997r. (Zwykły 125KM bez turbo) , otóż nie pracuje równo na biegu jałowy oraz gdy schodzi z obrotów są delikatne szarpnięcia w dodatku gdy chodzi na biegu jałowym telepie silnikiem pod maską że szkoda gadać (Jakby nie palił na wszystkie gary lecz PALI ). Od razu pomyślałem że to będzie jedna z najłatwiejszych przyczyn i to sprawdzałem tzn. świece , lecz każdą świeca była ładnie opalona , nie zalana itd (Przy okazji wymieniłem na nowe NGK) . Na przewodach od świec (Championy) przebicia też nie ma .
    Na komputerze , znajomy mi sprawdzał i pokazywało błąd sondy więc wymieniłem na inna kupioną ze złomu , moja stara w połowie była poklejona jakaś na izolacje czego wcześniej nie zobaczyłem a samochód mam dopiero od lipca :O Następny strzał poszedł gazownik bo znajomy mi powiedział że może problem leżeć przez gaz więc pojechałem i sprawdzili mi samochód , z gazu nic nie wyszło :/ . ( NA GAZIE JEST W MIARĘ DOBRZE A NA BENZYNIE DUŻO DUŻO GORZEJ)
    Gazownik stwierdził że problem jest w przepływomierzu powietrza bo gdy się go odpina na wtyczce auto chodzi dużo lepiej lecz to nie jest to więc postanowiłem wymienić przepływomierz powietrza no i to dużo pomogło lecz dalej nie to samo co powinno być ;/ Samochód był u drugiego znajomego i spojrzał na przepustnice w środku bez wyciągania jej jeszcze i jedynie co wiem to że było w CIUL dużo syfuu , więc przepustnica poszła do czyszczenia . Silniczek krokowy też sprawdził i ponoć pracuje prawidłowo .
    Teraz pytanie do was , macie jakieś pomysły co to może być bo mi się już koncepcja kończy i nie wiem co z tym robić ? :/ Jedynie co mi w głowie zostało to wyciągnąć całkowicie przepustnice i ją wyczyścić lub kupić na złomie jakąś inną i spróbować na innej :P Czekam na jakąś pomoc :) Pozdrawiam :]

    0 2
  • #2 10 Lis 2015 13:20
    StageK9
    Poziom 3  

    Problem rozwiązany. Tatuśko dziewczyny rozwiązał problem. Powody tego incydentu to PRZEPŁYWOMIERZ POWIETRZA, SONDA, CZYSZCZONA PRZEPUSTNICA I WYMIANA CEWEK. Koszt z robotą bo trochę jej było 720zl na full zniżkach i nowych częściach.

    0
  • #3 19 Cze 2016 01:32
    StageK9
    Poziom 3  

    Zapomniałem wtedy dopisać jak miałem ten problem. Jednak to była klapa sterująca powietrzem w kolektorze ssacym.

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo