Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Pompka paliwa

rudiszubert 10 Jun 2005 08:12 1872 13
  • #1
    rudiszubert
    Level 19  
    Cz można zastosować zamiast oryginalnej pom.pal.w zbiorniku,pompkę na przewód paliwowy .Co trzeba zrobić i od jakiego auta była by najlepsza a zarazem najtańsza.
    Pozdr
  • #2
    autobugga
    Level 13  
    do jakiego auta ta pompka?
  • #3
    rudiszubert
    Level 19  
    Do Chryslera voyagera
  • #4
    autobugga
    Level 13  
    coz takiego sie z nia dzieje ze chcesz ja przenosic jezeli slychac jej glosna prace proponuje oczyscic filterki po uprzednim jej wymontowaniu
  • #5
    rudiszubert
    Level 19  
    Już ją wyjmowałem i czyściłem,ale dalej jest tak samo,t.z.daje za małe ciśnienie.A że jest sporo roboty z wyjęciem zbiornika to wymyśliłem zamianę pompki
  • #6
    autobugga
    Level 13  
    proponuje pomierzyc ile amper pompka pobiera jezeli jest powyzej 7 to przyczyna moze byc zuzycie sie samej pompki jak rowniez zapchane filtry paliwa lub przewody dostarczajace wache do wtrysku warto je sprawdzic i przedmuchac.
  • #7
    rudiszubert
    Level 19  
    Ajak sprawdzić miernikiem (pod co podłączyć) ile pobiera peądu,bo na elektryce to się kiepsko znam
  • #8
    Stanisław Chwalisz
    Level 34  
    Pompa musi być w zbiorniku.Prąd można zmierzyć wyciągając przekażnik pompy i w to miejsce amperomierz.
  • #9
    rudiszubert
    Level 19  
    Dlaczego musi być w zbiorniku?Widziałem na allegro pompe od chyba jakiegoś Pasada która miała wejście iwyjście paliwa na które zakładało się wężyk .Tak to wyglądało na zdjęciu
    Pozdr
  • #10
    kkracz1
    Level 13  
    Kup zewnętrzną np. od BMW i wstaw powinno pomóc
  • #11
    Stanisław Chwalisz
    Level 34  
    Pompy paliwa nie są samozasysające,jeżeli jedna jest pod zbiornikiem,jak np. Passacie to druga wstępna jest w zbiorniku paliwa.
    Proch wymyślili już dawno koło też.
  • #12
    autobugga
    Level 13  
    mam Passata 94 r 2.0 i umnie nie ma dwoch pomp paliwa jest jedna osadzona na dnie zbiornika wyjmuje sie ja od strony bagaznika[combi] po uprzednim odkreceniu okraglej metalowej pokrywki nalezy zdemontowac dwa weze paliwa[dolot i powrot]odpiac kostke elektr. a nastepnie odkrecic duza nakretke plastikowa i uniesc dekielek do gory wlozyc reke do zbiornika i odkrecic cala pompke[sa dwa zaczepy] calosc wjac na wierzch uwazajac na plywak.
  • #13
    gumiś_rzesz
    Level 25  
    Owszem ale w passacie pompa nie zasysa paliwa bo ma gow brud tylko pcha paliwo dalej a jeśli pompa będzie na przewodzie to musi pociągnąć paliwo z baku. Myśle że dobry zaworek zwrotny i dobra pompa powinny dać rade ale tylko myśle pewien nie jestem.
    POZDRAWIAM
  • #14
    Tomek665
    Level 28  
    powinieneś jednak moim zdaniem zamontować pompke w zbiorniku skoro tam jest jej miejsce. jak masz kłopoty z nabyciem orginału możesz spróbować dopasować inną najlepiej od japońca. Pamiętaj o elastycznym zamocowaniu i odległości filtra ssącego od dna zbiornika