Witam. Auto to Carisma gdi. Miała kombinowaną sondę. Do kostki dochodzą cztery przewody. Cienki żółto czarny, czerwony, czarny, biały. Od sondy 2 białe czyli grzałka, czarny masa i szary sygnalowy. Te co dochodzą do kostki: czarny to masa pojazdu, podłączyłem ją z jednym końcem grzałki, czerwony względem masy daje napięcie akumulatora, podłączam do drugiego końca grzałki. Biały jako sygnalowy do szarego i żółto czarny jako masa sondy.
Pytania:
1. Czy grzałka ma ciągle grzać?
2. Jak odnaleźć sygnałowy. Między masa a białym na zapalonym silniku napięcie wynosi ok. 0,20V i rośnie powoli a na żółto czarnym 0,09V. Uznałem, że wyższe napięcie to sygnał tylko jak z ta grzałka. Nie wiem jak z tymi masa i bo jeden tylko jest połączony z karoseria.
Pytania:
1. Czy grzałka ma ciągle grzać?
2. Jak odnaleźć sygnałowy. Między masa a białym na zapalonym silniku napięcie wynosi ok. 0,20V i rośnie powoli a na żółto czarnym 0,09V. Uznałem, że wyższe napięcie to sygnał tylko jak z ta grzałka. Nie wiem jak z tymi masa i bo jeden tylko jest połączony z karoseria.