Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dysk Zewnętrzny - Instalacja systemu.

11 Lis 2015 16:30 882 7
  • Poziom 2  
    Witam!

Chciałbym zainstalować system na dysku zewnętrznym, i mam do tego pytanie,
    Jaki dysk nadawałby się do tego najlepiej?
    W tym temacie jestem "zielony" , chodzi mi o to aby system działał jak najbardziej płynnie.
    Poprzednio próbowałem zainstalować na pendrive :D, jednak system bardzo się zacinał, tak że trudno było na nim cokolwiek zrobić.
    Z góry dzięki za odpowiedź.
  • Poziom 31  
    System zainstalowany na dysku twardym czy penie zawsze będzie działał wolniej.
    Chyba że dyskiem będzie SSD lub pen będzie to konstrukcja podpięta pod USB3.0 i z buforem zapisu...

Tak dla kompletu informacji napisz jeszcze jaki procesor, ile pamięci ram, jaka płyta główna (będzie wiadomo czy na płycie jest usb2, czy usb3, czy też może usb3 leci przez osobny kontroler).
  • Poziom 2  
    Procesor intel i7 3770k
    Płytka: msi z77a-g43
    Ram: 8gb

Tak wiem że będzie działał wolniej, zastanawiałem się tylko jaki dysk kupić żeby chodziło to jak najlepiej.
  • Poziom 31  
    SSD - dostaniesz kopa nawet przy wykorzystaniu tylko usb2.0.
  • Poziom 2  
    A jakieś wytyczne co do dysku?
  • Poziom 31  
    Jeśli SSD to obojętnie który weźmiesz, nie ma sensu brać full-wypasu, bo i tak zostanie przyhamowany przez USB.
    Po prostu to co taniej dostaniesz, najlepszy stosunek cena/pojemność...
  • Poziom 2  
    Ok, dzięki wielkie :D

Dodano po 5 [minuty]:

hmm, a coś tańszego? , widzę że te dyski do tanich nie należą, jakiś dobry pendrive?
    Są jeszcze jakieś opcje, aby w miarę płynnie system działał ale też by nie było drogo?
  • Poziom 23  
    johny1234567 napisał:
    Są jeszcze jakieś opcje, aby w miarę płynnie system działał ale też by nie było drogo?