Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Praca po studiach- inżynier elektronik/informatyk.

11 Lis 2015 17:06 1269 2
  • Poziom 6  
    Witam

Jestem uczniem 4 klasy technikum na profilu technik elektornik. Niedługo matura, drugi egzamin (e20). Pierwszą kwalifikacje e06 udało się zdać więc tytuł montera już jest :)

Ale najwyższa pora chyba zacząć się zastanawiać o kierunku studiów, więc mam kilka pytań odnośnie wymienionych w temacie profilów.

A więc zastanawiam się nad elektroniką i informatyką.
    Głównie chciałbym się dowiedzieć m.in jak jest z pracą po studiach na informatyce? Czy jest duży ścisk na rynku i ciężko się przebić? Oczywiście wiadomo że żeby znaleźć dobrze płatną i stabilną pracę trzeba być po prostu w czymś dobrym. Ostatnio wpadłem na pomysł aby po technikum zacząć się samemu uczyć programowania i zakręcić się w tym kierunku tylko nie wiem czy jest sens bo podobno dużo jest informatyków bez pracy. Najlepiej gdyby wypowiedział się ktoś z branży lub ktoś kto niedawno skończył studia. :)

No i gdybyście mogli powiedzieć coś jeszcze o elektronice, byłbym wdzięczny. Wydaje mi sie że elektronik to bardzo przyszłościowy kierunek i słyszałem że zapotrzebowanie jest duże, ale tak jak już wcześniej wspominałem żeby dobrze zarabiać trzeba się znać. No i tutaj musiałbym się bardziej przyłożyć bo szczerze to średnio mnie to kręci. Stąd pomysł na informatykę.

Za każdą odpowiedzieć dziękuję i pozdrawiam
  • Poziom 22  
    Nie ma przyszłościowych kierunków, nie ma czegoś takiego jak "praca po studiach", albo - lepiej - "studia dające prace". Niestety. Liczy się wiedza, doświadczenie, znajomość języków, etc. Papier jest tylko papierem, można go mieć i pracować za minimalną krajową, a można go nie mieć i zarabiać kwoty pięciocyfrowe.
  • Poziom 13