Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

audi 80 1.9 tdi - połączenie z komp i check

11 Lis 2015 20:50 1245 13
  • Poziom 5  
    witam, temat był kilka razy już na różnych forum ale... chodzi o audi 80 1.9tdi 95r przepływka pierburg, po wymianie części elektronicznej stacyjki po wkładałem zarówki do licznika te brakujące no i teraz pali sie check (tej żarówki nie było) chciałem podpiąć sie pod komp ale jest kłopot bo nie moge sie połaczyć deltascan i innymi darmowymi (na teście deltascan wszystko ok) interfejs viaken obd2 plus adapter 2x2 i teraz pytanie na lini k ok 2-3v mniej niż na aku ale już na L już nie ma, gdzie szukać przyczyny? czarna kostka ma normalnie jak być powinno, mostkowałem k z l ale też nie idzie odpinałem przepływke itp zero reakcji a chack sie świeci a mam audi od miesiąca
  • Poziom 20  
    Tu trzeba pewien sprzęt do diagnozy akurat tego silnika. 1Z nie każdy tester zrobi, ale są takie, co robią. Albo wystarczy każdy, ale trzeba wiedzieć jak podpiąć. Przeważnie wystarcza opornik 4,7kΩ, ale nie pytaj gdzie i jak.

    Moderowany przez CameR:

    Usunąłem złośliwości z treści.
    Reg. 3.1.9. Nie obrażaj drugiej strony dyskusji. Uszanuj inne opinie na forum.

  • Poziom 5  
    jak to tajemnica to po co sie wypowiadasz? czekam na opinnie bardziej życzliwwych ludzi, a pozatytm ten silnik, samochód i jego połączenie do komp przechodzi do historii więc może ktoś napisze coś co pomożę i dlaczego brak napięcia na linni L może tu go boli? bo z tego co wiem z innych forum to powinno być
  • Pomocny post
    Poziom 27  
    Ja do 1Z w B4 podpinam się OBD2, nie mostkuję nic tylko mam przewody z pinami męsko żeńskimi, żeńskie zapodaję na OBD2, męskie wpinam w obie kostki przy bezpiecznikach i zawsze działa na vagcom 3112. W przypadku braku napięcia na linii sprawdź bezpieczniki bo kiedyś przypadkiem zwarłem piny i straciłem na 10 minut dostęp do ecu :)
  • Poziom 5  
    no właśnie ja też mam obd 2 i adapter 2x2 piny i nie idzie na żadnym programie który mam ale zaraz sprawdze bezpieczniki tak jak piszesz może sie połącze :) dam znać jak by co :)

    Dodano po 1 [godziny] 1 [minuty]:

    no i lipa bezpieczniki całe sprawdzane multimetrem na łaczność bez wyjmowania i na wszystkich jest przejście (na tych pod maska) no chyba że wiesz który jest od ecu (który od której strony) i czy nie ma nigdzie wiecej żadnych lub jakiś przekażnik czy coś podobnego
  • Pomocny post
    Poziom 27  
    Diagnozowanie jest pod bezpiecznikiem 21.
  • Poziom 27  
    Pomysł mam taki, że musisz zdobyć opis pinów do ECU i podpiąć się kompem bezpośrednio do niego (nie dam gwarancji 100%, że tak się da, ale ja bym tak spróbował, może wiązka od kostek jest uszkodzona)
  • Poziom 5  
    też o tym myślałem ale komp jest z tego co widziałem w bagażniku po lewej stronie tak gdzie lewarek itp i tutaj kłopot nastepny: wczoraj to zobaczyłem ale chyba to nie istotne, bo właśnie tam są trzy przewody uciente ale raczej od lamp bo wiązka do komp jest cała jeszcze sprawdze czy na nich napiecia nie ma
  • Pomocny post
    Poziom 27  
    ECU jest w desce pod nagrzewnicą / pod podszybiem od strony silnika. W bagażniku z lewej masz od ABS, a z prawej centralny.
  • Poziom 5  
    to jest tak do czego doszłem prawdopodobnie była wymieniana puszka bezpieczników i były rozkrecane kinie K L od styków i kłopot naptepujacy: bo wszystkie kable były połączone do lini k tylko jak to powinno być połącznne bo na tych kabelkach jest różne napiecie przekładałem tak: z wiekszymi oczkami na linie L reszta została czyli po trzy na linnie i raz połączyłem sie na polskivag 4.9 ale polazało w błędach przepływomierz ale nie zdąrzyłem skasować bo połączenie przerwało bo to było nie skrecone tylko przyłożone żeby łączyło potem już połączyc sie nie mogłem, będę próbował jeszcze ale najlepiej jak bym wiedział jakie napiecie z kabla na która linie i było by oki wszystko nie chce skrecać tego na chybił trafil dłatego tak połączałem
  • Poziom 5  
    dzięki kolego, jednak metoda na chybił trafił doszedłem "chyba" poprawnego połączenia na stykach lini, ale na vagcom 3112 wyskakuje jakiś błąd a na polski vag łączy sie bez problemu błąd był "styki na przeplywomierzu-błąd sporadyczny" czy coś takiego-usuniety ale chack nadal się świeci a błędów brak na silniku w komp