Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat b5 1.9TDI 110 AFN - Rozladowuje akumulator

15 Lis 2015 13:35 1623 9
  • Poziom 9  
    Witam wszystkich,to mój pierwszy temat,dlatego proszę o wyrozumiałość. Problem z moim Passatem polega na rozładowywaniu akumulatora,z tego co potrafiłem sprawdzić,to to,że rozładowuje go ECU silnika. Gdy dotykam kleme do aku. wtedy słychać działanie nastawnika w pompie wtryskowej,a z tego co mi wiadomo prądu tam być nie powinno. Dodam że czasami gdy dotykam kleme nie słychać dzwięku nastawnika i przez kilka dni jest ok. Jeśli ktoś miał taki przypadek,lub wie jak to naprawić to proszę o pomoc.
  • Poziom 41  
    Zmierz pobór prądu bo metoda iskry przy podłączeniu klemy jest słaba...
  • Poziom 9  
    Mierzyłem gdy słychać nastawnik jest początkowo 250 po chwili spada do 0,74 ,innym razem jest 0,19 i wtedy nie rozładowuje. Bez podpiętego ECU 0,12.
  • Poziom 41  
    Jak poczekasz minutę lub więcej ile wtedy jest?
    0,19 musi rozładowywać akumulator.
  • Poziom 37  
    Musisz mierzyc po zamknieciu samochodu i odczekaniu ~15 minut tak aby samochod przeszedł w stan czuwania.
  • Poziom 9  
    Wszystko rozumiem,tylko dlaczego sterownik podaje zasilanie na pompę przy wyłączonym zapłonie i wyjętym kluczyku. Nawet wyjęcie przekaznika 219nic nie zmienia.
  • Pomocny post
    Poziom 23  
    Jeśli to co słyszysz to siłownik regulatora dawki paliwa, to sprawdź po wyjęciu bezpiecznika - 32 i/lub 7, czy nadal będzie się odzywał, siłownik ten dostaje mase bezpośrednio z centralki, a zasilany jest przez przekaźnik który sterowany jest minusem z centralki. A co dzieje się podczas wyjmowania/wkładania przekaźnika 219? oczywiście przy wyłączonym zapłonie, słychać, żeby "pykał" ? Masz miernik? sprawdź czy nie jest zwarty, albo jakie są zasilania/minusy w gnieździe tego przekaźnika.
    Jeśli masz dostęp do centralki sprawdź, czy na pinie:
    2, 28 - jest +12V (chyba czerwono-fioletowy)
    47 - +12V(powinien być dopiero po kluczyku) (czarny-fioletowy)
    33 - masa(bez i po włożeniu przekaźnika 219) (kolory chyba niebiesko-żółty)
    I wydaje mi się, że wina może leżeć w wiązce silnika, a próbowałeś wyciągać kolejno bezpieczniki i obserwować wskazania amperomierza??
  • Poziom 9  
    Przy wyjmowaniu i wkładaniu przekaźnika nie słychać jego działania,ale nawet po jego wyjęciu pompa nadal dostaje napięcie. Przekaźnik rozbierałem,nie jest sklejony styki nie są wypalone. Dzięki za zainteresowanie,nareszcie jakieś konkrety.
  • Poziom 9  
    Kolego KUBA orientujesz się,który przekaznik odpowiada za siłownik regulatora dawki paliwa ?
  • Poziom 9  
    Może komuś pomoże,przyczyną napięcia na ECU był czujnik STOP-u, miał zwarcie na dwóch pinach. Temat do zamknięcia.