Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Maszyna do szycia Singer .

zubek_1990 16 Nov 2015 21:21 3363 23
    zubek_1990
    Level 9  
    Witam , jestem początkującym majsterkowiczem i chciałem naprawić maszynę do szycia firmy SINGER 7184. Mianowicie maszyna zepsuła się w tamtym roku mojej Cioci , dokładnie mówiąc pękła zębatka napędzająca chwytak w którym jest szpulka z nicią , dziś kopiłem i wymieniłem zębatkę lecz jednak miałem problem z regulacja aby igła nie uderzała w chwytak , po szperaniu w internecie znalazłem mniej więcej jak ma wyglądać poprawnie , wiec ustawiłem igielnice tak jak trzeba jednak nadal jest problem. Po założeniu nici prawidłowo tak jak maja być po włączeniu maszyny dolna nić nie robi się w pętelkę z górna , ogólnie się plącze górna nić w bębenku . Czy jeżeli umieścił bym jakieś zdjęcia lub wideo jest w stanie ktoś mi pomoc z naprawa tej usterki ?>jutro postaram się umieścić więcej informacji . z góry dziękuje :)
  • Helpful post
    Norwidus
    Level 16  
    Wyjmij płytkę ściegową, bębenek, zasuwkę, odkręć transporter, wykręć płytki w których osadzony jest bębenek, następnie przechyl maszynę na plecy, odkręć spód maszyny i zrób zdjęcia z bliska. Chcę widzieć twoje ustawienia na lewym, środkowym i prawym położeniu igły :)
    Norwidus
    Level 16  
    No to już wiadomo tak się dzieje - a nie inaczej. Ustaw lewe położenie igły, pierw pokręć kołem tak, aby igła znalazła się w jak najniższym położeniu igły, wróci do góry - i wtedy ostrze powinno się znaleźć 0,2 mm nad otworem w igle, próbuj takiego ustawienia.
    zubek_1990
    Level 9  
    czy istnieje możliwość z Panem kontaku np przez skype ?
    Norwidus
    Level 16  
    Niestety nie.. Ustaw chwytacz tak jak powiedziałem :)
    Norwidus
    Level 16