Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

HP G72 - Nie włącza się co jakis czas i piszczy podczas ładowania.

gorg81 17 Lis 2015 15:23 1023 8
  • #1 17 Lis 2015 15:23
    gorg81
    Poziom 11  

Panowie jako że nie jestem laikiem w kwestii hardware to na wstępie dodam że wyczerpałem swoją wiedzę i przyznaję sie bez bicia że nie mam pomysłu gdzie szuać problemu.

Laptop HP model G62 - sprzęt nie startuje mruga tylko (raz mrugnie) przy naciśnięciu przycisku power właśnie ten przycisk jak i klawisz (chyba F11) sygnalizujący włączenie Wi-fi, ale od początku.