Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Master 2,5DCI - Nie chce palić

zbyszek.88 17 Lis 2015 19:35 1065 8
  • #1 17 Lis 2015 19:35
    zbyszek.88
    Poziom 12  

    Auto zgasło i nie chciało zapalić do warsztatu trafiło na lince, a teraz to chyba ja się na nią targnę...
    Przyjechało 'trochę' zaczęte przez poprzedniego magika, po sprawdzeniu wtrysków wymianie zaworu na pompie, stwierdził on, iż pompa wtryskowa jest uwalona BOSCH CP3 tak więc klient zakupił w w znanym nam wszystkim serwisie internetowym używaną pompę, pompę wymieniliśmy już my, rozrząd ustawiony na blokady na wałkach, wał początkowo na czuja (czujnikiem zegarowym) gdyż w otworze blokady wału, jakiemuś poprzednikowi urwała się śruba i tam też została, po złożeniu auto nie chciało, zapalić dalej wiec padło na źle ustawiony rozrząd zdjęliśmy miskę, od dołu udało się opanować sytuację z urwaną śrubą blokady wału, ustawione na blokady wałka, wału i odniesienia na pompie wtryskowej, a mianowicie na kole pompy i auto po mimo usilnych próśb i błagań dalej nie chodzi, podłączenie komputera nie wykazało jakiś nieprawidłowości synchronizacja wału i wałka ok ciśnienie na listwie ok tak że już nie wiadomo co sprawdzać.
    Masterek kręci, aż silnik z ramy chce wyskoczyć, tak jak by chciał odpalić ale nie załapuje.

    0 8
  • #2 17 Lis 2015 21:01
    michal200848
    Poziom 22  

    Na plaka gada?

    0
  • #3 17 Lis 2015 21:18
    ftp.kowal
    Poziom 34  

    Jakie obroty widzi sterownik silnika?

    0
  • #4 17 Lis 2015 22:30
    zbyszek.88
    Poziom 12  

    Na plaka chodzi.
    Obroty zobaczymy jutro.

    0
  • #5 17 Lis 2015 22:37
    szymitsu21

    Poziom 32  

    Możesz napisać jakie jest to Ciśnienie na listwie?
    I przy okazji warto było by zrobić próbę przelewową wtryskiwaczy.

    0
  • #6 17 Lis 2015 22:44
    damdam

    Poziom 32  

    jeżeli ciśnienie jest, synchronizacja jest, to pozostaje problem z wtryskiwaczami. powieś jeden z nich końcówką do góry, i zobacz czy się otwiera...

    0
  • #7 17 Lis 2015 23:06
    zbyszek.88
    Poziom 12  

    O i z roztargnienia zapomniałem napisać, że wtryski 2 razy sprawdzane u dwóch różnych specmistrzów.

    0
  • #8 17 Lis 2015 23:52
    damdam

    Poziom 32  

    w tym silniku da się też o 180st chybić z rozrządem.

    0
  • #9 18 Lis 2015 17:26
    zbyszek.88
    Poziom 12  

    No na wałkach mając blokady nie chybisz z rozrządem wał przestawiając o 180° nie trafisz z blokadą. Teraz pytanie na kole pompy wtryskowej jest wypustka do czujnika Halla, gdy tłok jest w GMP wypustka musi być zaraz przed czujnikiem? Oraz na pompie dłuższa kreska do odniesienia na obudowie musi być na dole?

    Dodano po 3 [godziny] 28 [minuty]:

    Kręci jak szalony obroty silnika od 200 w górę nawet do 380 jak już próbuje załapać.
    Dzisiaj podłączyliśmy komputer i nagle ciśnienie paliwa przy rozruchu ledwo dochodzi do 150bar teraz walnięta pompa czy może być walnięty czujnik ciśnienia na listwie?

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo