Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Master 2,5DCI - Nie chce palić

17 Lis 2015 19:35 1833 8
  • Poziom 12  
    Auto zgasło i nie chciało zapalić do warsztatu trafiło na lince, a teraz to chyba ja się na nią targnę...
    Przyjechało 'trochę' zaczęte przez poprzedniego magika, po sprawdzeniu wtrysków wymianie zaworu na pompie, stwierdził on, iż pompa wtryskowa jest uwalona BOSCH CP3 tak więc klient zakupił w w znanym nam wszystkim serwisie internetowym używaną pompę, pompę wymieniliśmy już my, rozrząd ustawiony na blokady na wałkach, wał początkowo na czuja (czujnikiem zegarowym) gdyż w otworze blokady wału, jakiemuś poprzednikowi urwała się śruba i tam też została, po złożeniu auto nie chciało, zapalić dalej wiec padło na źle ustawiony rozrząd zdjęliśmy miskę, od dołu udało się opanować sytuację z urwaną śrubą blokady wału, ustawione na blokady wałka, wału i odniesienia na pompie wtryskowej, a mianowicie na kole pompy i auto po mimo usilnych próśb i błagań dalej nie chodzi, podłączenie komputera nie wykazało jakiś nieprawidłowości synchronizacja wału i wałka ok ciśnienie na listwie ok tak że już nie wiadomo co sprawdzać.
    Masterek kręci, aż silnik z ramy chce wyskoczyć, tak jak by chciał odpalić ale nie załapuje.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 23  
    Na plaka gada?
  • Poziom 12  
    Na plaka chodzi.
    Obroty zobaczymy jutro.
  • Moderator Samochody
    Możesz napisać jakie jest to Ciśnienie na listwie?
    I przy okazji warto było by zrobić próbę przelewową wtryskiwaczy.

  • Poziom 34  
    jeżeli ciśnienie jest, synchronizacja jest, to pozostaje problem z wtryskiwaczami. powieś jeden z nich końcówką do góry, i zobacz czy się otwiera...
  • Poziom 12  
    O i z roztargnienia zapomniałem napisać, że wtryski 2 razy sprawdzane u dwóch różnych specmistrzów.

  • Poziom 34  
    w tym silniku da się też o 180st chybić z rozrządem.
  • Poziom 12  
    No na wałkach mając blokady nie chybisz z rozrządem wał przestawiając o 180° nie trafisz z blokadą. Teraz pytanie na kole pompy wtryskowej jest wypustka do czujnika Halla, gdy tłok jest w GMP wypustka musi być zaraz przed czujnikiem? Oraz na pompie dłuższa kreska do odniesienia na obudowie musi być na dole?

    Dodano po 3 [godziny] 28 [minuty]:

    Kręci jak szalony obroty silnika od 200 w górę nawet do 380 jak już próbuje załapać.
    Dzisiaj podłączyliśmy komputer i nagle ciśnienie paliwa przy rozruchu ledwo dochodzi do 150bar teraz walnięta pompa czy może być walnięty czujnik ciśnienia na listwie?