Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
IGE-XAOIGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf III 1.6 AEA rok 95 - Szukam schematu elektrycznego

17 Lis 2015 21:03 2238 1
  • Poziom 7  
    Witam. Szukam tak jak w temacie schematu elektrycznego do golfa III potrzebuje odnaleźć wszystkie 3 wtyczki (historie wiązki przewodów co każdy przewód za co odpowiada) które dochodzą do przepustnicy, silniczka krokowego i wtryskiwacza.
    Wcześniej miałem problem z obrotami ponieważ falował mi na obrotach nawet do 3000obr/min i po wymianie gumy która łączy kolektor ssący z przepustnicą oraz wymiana wszystkich 3ech uszczelek, problem zniknął, ale pojawił się natomiast że na zimnym silniku mam 950-1000obr/min na ciepłym 850-900obr/min ale czasem spadają nawet do 500obr/min, silniczek krokowy jest dobry, tak jak mi powiedział jeden z elektryków mam sprawdzić czy nie brak masy na wtyczkach oraz jak to nie poskutkuje wyjąć komputer silnika (też bym potrzebował schemat od komputera silnika) i posprawdzać czy nie jest coś na płytce spalone. Jeżeli by miałby ktoś schematy proszę nadesłać oraz może ktoś się spotkał czym może być spowodowane że obroty czasem są niskie 500obr/min czasem normalne 850-900obr/min proszę pomoc, z góry dziękuje, pozdrawiam Karol
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Poziom 7  
    Witam przepraszam że dopiero odpisuje ale dopiero w tym tygodniu zabrałem się za samochód ponieważ każdy z elektryków nie dał rady naprawić mojego samochodu. Otrzymałem schemat elektryczny (ECM - modułu sterującego komputerem silnika) , jak da radę to zamieszczę go na tym forum bo może komuś się przyda w szukaniu swojej usterki. Ja sprawdzałem wszystkie przejścia kabli które oraz napięcia które wychodzą z ECM do poszczególnych układów, tzn. silniczek krokowy, wtryskiwacz, potencjometr przepustnicy, sonda lambda, czujnik temp. płynu chłodzącego i na końcu właśnie moja usterka podgrzewacz kolektora ssącego. Przewód który już wychodzi z przekaźnika do podgrzewacza kolektora ssącego (przekaźnik z numerem 1) przewód czarny który ma łączenie z kostką z przewodem fioletowym tak jak na schemacie (u mnie był fioletowo biały), niedość że kostka była cała czarna i brudna i piny też ale prócz tego przewód fioletowo-biały robił zwarcie (a dokładnie zwarcie było już pod obudową metalową która wchodzi do podgrzewacza kolektora ssącego, odkręciłem 3 śruby wyjąłem cały układ podgrzewacz zaizolowałem dobrze przewód i spowrotem dokręciłem)z masą i stąd miałem niskie obroty przy samochodzie które nawet schodziły do 500obr/min. Teraz po naprawie samochód ma bardzo dobre obroty na zimnym silniku okolo 1000/1100obr/min (zależy od niskich temperatur) i tak na ciepłym silniku rozgrzanym do 90*C 800obr/min. Usterka naprawiona, schemat też włożę na forum, więc zamykam temat. Golf III 1.6 AEA rok 95 - Szukam schematu elektrycznego Golf III 1.6 AEA rok 95 - Szukam schematu elektrycznego