Witam. Szukam tak jak w temacie schematu elektrycznego do golfa III potrzebuje odnaleźć wszystkie 3 wtyczki (historie wiązki przewodów co każdy przewód za co odpowiada) które dochodzą do przepustnicy, silniczka krokowego i wtryskiwacza.
Wcześniej miałem problem z obrotami ponieważ falował mi na obrotach nawet do 3000obr/min i po wymianie gumy która łączy kolektor ssący z przepustnicą oraz wymiana wszystkich 3ech uszczelek, problem zniknął, ale pojawił się natomiast że na zimnym silniku mam 950-1000obr/min na ciepłym 850-900obr/min ale czasem spadają nawet do 500obr/min, silniczek krokowy jest dobry, tak jak mi powiedział jeden z elektryków mam sprawdzić czy nie brak masy na wtyczkach oraz jak to nie poskutkuje wyjąć komputer silnika (też bym potrzebował schemat od komputera silnika) i posprawdzać czy nie jest coś na płytce spalone. Jeżeli by miałby ktoś schematy proszę nadesłać oraz może ktoś się spotkał czym może być spowodowane że obroty czasem są niskie 500obr/min czasem normalne 850-900obr/min proszę pomoc, z góry dziękuje, pozdrawiam Karol
Wcześniej miałem problem z obrotami ponieważ falował mi na obrotach nawet do 3000obr/min i po wymianie gumy która łączy kolektor ssący z przepustnicą oraz wymiana wszystkich 3ech uszczelek, problem zniknął, ale pojawił się natomiast że na zimnym silniku mam 950-1000obr/min na ciepłym 850-900obr/min ale czasem spadają nawet do 500obr/min, silniczek krokowy jest dobry, tak jak mi powiedział jeden z elektryków mam sprawdzić czy nie brak masy na wtyczkach oraz jak to nie poskutkuje wyjąć komputer silnika (też bym potrzebował schemat od komputera silnika) i posprawdzać czy nie jest coś na płytce spalone. Jeżeli by miałby ktoś schematy proszę nadesłać oraz może ktoś się spotkał czym może być spowodowane że obroty czasem są niskie 500obr/min czasem normalne 850-900obr/min proszę pomoc, z góry dziękuje, pozdrawiam Karol