Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problemy z uruchomieniem Volvo 740 diesel B24.

11 Cze 2005 00:31 2243 10
  • Poziom 10  
    Defekt polega na tym iż gdy silnik przez około godzinę ostygnie trudno jest go uruchomić, trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem. Podejrzewam że jest tam jakiś układ termostatu opartego na bi-metalu.
    W taki sam silnik był montowany VW LT jest to diesel 2400ccm typ B24 bez turbiny rok prod 1988. Proszę o pomoc i pozdrawiam Sławek.
  • Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
  • Pomocny post
    Poziom 19  
    Filtry wszystkie ok???? a na jakim paliwie jezdzisz?????
  • Pomocny post
    Spec od samochodów
    Czy to jest spowodowane tym, że nie grzeją w tym czasie świece ?

    Pozdrawiam.
  • Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
  • Poziom 10  
    Filtry są nowe, paliwo super diesel shell. Jeśli jest zimny to świece grzeją i kontrolka podgrzewania się świeci. Natomiast gdy postoi około godziny kontrolka się nie zapala, słychać jest wprawdzie ciche stuknięcie w układzie nagrzewania lecz świece nie grzeją.
  • Pomocny post
    Poziom 22  
    Sprawdź jakie ciśnienie masz w cylindrach i czy wtryski nie leją.
  • Pomocny post
    Spec od samochodów
    Jest to wada tych silników. Nic nie da wymiana czujników temperatury ani przekażnika świec. Należy zrobić przeróbkę w grzaniu świec.

    Pozdrawiam.
  • Poziom 10  
    Układ zasilania był w styczniu sprawdzony i jest ok, wtryski, kompresja i głowica zaworowa z resztą ten motor jest mało zjeżdżony ma zaledwie 120 tyś km przejechane.
    sigi czy proponujesz zwykły przełącznik + 12 V na cewkę przekaźnika świec w celu ominięcia układu detekcji temperatury?
  • Pomocny post
    Spec od samochodów
    Zimny pali?

    Pozdrawiam.
  • Poziom 10  
    Zimny pali bez problemu, wystarczyczy 1 góra dwie sekundy kręcenia rozrusznikiem.
  • Pomocny post
    Poziom 22  
    Jeżeli chcesz żeby świece grzały za każdym razem to musisz wstawić rezystor zamiast termistora o wartości jaką ma termistor na zimnym silniku. Zasymulujesz tym samym zimny silnik, choć jest to ostateczne rozwiązanie. Spróbuj znaleść sedno sprawy.
  • Poziom 10  
    Powód niesprawności był banalny. Przekaźnik świec żarowych miał słabą masę, wystarczyło wymienić końcówkę oczkową.[/tex]