Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Laguna 1 - Skrzynia biegów- buja drążkiem zmiany biegów

21 Lis 2015 00:34 2535 14
  • Poziom 34  
    Witam, mam dość nietypowy problem. Nie byłem jeszcze z tym u jakiegokolwiek specjalisty gdyż jestem za granicą. Problem dotyczy drążka skrzyni biegów który się buja w przód i w tył ale nie zawsze. W czasie nabierania prędkości i zwalniania silnikiem drążek sztywno siedzi, a gdy prędkość jest stała to na 3,4,5 biegu następuje dziwne bujanie i nie da się przytrzymać ręką aby ustało- czuć że owy objaw przechodzi w układ napędowy bo ''bujanie'' czuć na całym aucie. Drążek nie lata jak kij w błocie biegi wchodzą zupełnie normalnie. Co jakiś czas jestem w PL u mojego mechanika, ale tylko na wekendy. Dlatego też jeśli już do niego jadę to zazwyczaj w konkretnym celu żeby nie tracić czas naszukanie usterki więc za wszelkie sugestie serdecznie dziękuje. Silnik benzyna 1.6 16V K4M rocznik 99 skrzynia manualna.
  • Poziom 25  
    Może któraś poduszka pod silnikiem poszła.
  • Poziom 34  
    Gdy dodaje gazu to cała kolumna sie delikatnie pochyla (drążek idzie lekko w tył), ale to chyba normalne ?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Podnieś w górę i zobacz jak będą się kręcić koła, jak będziesz miał skokowo zatrzymujące się koło szukaj drugiej skrzyni biegów.
  • Poziom 28  
    Pawel wawa napisał:
    Podnieś w górę i zobacz jak będą się kręcić koła, jak będziesz miał skokowo zatrzymujące się koło szukaj drugiej skrzyni biegów.