Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kontrolka check Engine i brak mocy astra 1,6 2004

sobus485 21 Lis 2015 16:10 4989 8
  • #1 21 Lis 2015 16:10
    sobus485
    Poziom 5  

    Witam wszystkich!
    To moj pierwszy post na forum.
    Jestem wlascicielka opla astry z 2005 roku z silnikiem benzynowym o poj 1,6
    Pare tyg temu zeswiecila mi sie kontrolka check engin, po dwoch dnia kontrolka zaczela migac gdy auto zostalo rozgrzane i jechalam miedzy 1500-2000 obrotow, powodowalo to brak mocy i chodzenie jak by na 3 "gary".
    Wymienione zostalo: swiece, cewka, zawor egr, wyczyszczono bak paliwowy. Oddalam auto do ASO opla dokonali oni sprawdzenia auta po czym stwierdzli ze MOZE to pompa a moze cos innego, ze oni do konca nie wiedza. Wgrali nowy program komputerowy, nic to nie pomoglo. Oddalam do innego mechanika on stwoerdzil ze to gumki od wtryskow, zostalo to wymienione, auto naprawione ale tylko na 3 dni. Dzis znowu jest to samo... Kontrolka sie zapla odrazu, po rozgrzaniu zqczyna migac, brak mocy, zgasze auto odczekam chwile, jade gdzies szybko problem migajacej lampki znika, jak tylko zwolnie lampka miga i jest brak mocy. Czy ktos mial podobny problem? Co mam robic? Jestem zalamana! Auto mam pol roku i juz mam ochote wjechac nim w drzewo! POMOZCIE!!!!

    0 8
  • #2 21 Lis 2015 16:26
    Kune
    Poziom 23  

    No a co na to mechanik od gumek? Bo skoro auto jeździło przez 3 dni, to był chyba bliski sukcesu?
    Może to zbieżność dwóch awarii?
    Czy auto pokazuje jakieś błedy?

    To dość prosty silnik i raczej nie powinno być większych problemów. Dziwi mnie problem naprawy tego auta.

    0
  • #3 21 Lis 2015 16:39
    sobus485
    Poziom 5  

    Mechanik od gumek zamowił nowe gumki bo te co dal byly uzywane. Wiec czekam na nie aby je zainstalowac. Bledy. Hmmm i tu jestem zielona bo nie patrzylam mu w komputer!

    Dodano po 1 [minuty]:

    Ale ponoc sporo bylo bledow! Tyle pamietam!

    0
  • #4 21 Lis 2015 16:50
    Kune
    Poziom 23  

    Ważne jakie teraz są po wykasowaniu starych. Czy coś zostało, jest znowu? Niech da wydruk, chyba że to jakiś przenośny komputerek.
    Załóż nowe gumki i zobaczymy co dalej.

    0
  • #5 21 Lis 2015 17:02
    sobus485
    Poziom 5  

    Gumki przyjda w tygodniu a ja moge dopiero je zamontowac w sobote... :( taka praca....
    Moze ktos pojawi sie do tego czasu kto byl w takim samym punkcie jak ja!

    0
  • #6 30 Lis 2015 20:13
    sobus485
    Poziom 5  

    No to tak, wymienilam wtryski, wykasowalam błedy. Po wyjechaniu od mechanika po przejechaniu kilku km, kontrolka zaczelam mrygac, gdy puściłam gaz kontrolka przestala mrygac i sie nie zaswiecila, na mocy jakby nie traci, chodzi w miare dobrze. Tak sie dzieje gdy didaje gazu. Wiec o co chodzi?

    1
  • #7 24 Sty 2016 22:51
    yogislaw
    Poziom 2  

    mam takie same objawy
    ASTRA wyświetliła mi check engine ale tylko podczas dodawania gazu i w tym momencie silnik nierówno pracuje tak jakby jeden tłok nie chodził silna wibracja puszczam gaz i silnik pracuje równiutko nie dzieje się to kiedy jest zimny i jak wyłączę i włączę silnik też przez chwilę jest spokój.

    komputer wykazał 3 błędy P0301 - P0303 - wypadanie zapłonu na 1 garku
    oraz nierówna praca i jeszcze P0335 - czujnik położenia wału

    mój mechanik twierdzi że to może być awaria wywoływana przez czujnik położenia wału - czujnik nowy ok 100 zł + 50zł wymiana (30 minut max)

    0
  • #8 24 Sty 2016 23:13
    sobus485
    Poziom 5  

    Mozliwe... Ja sprzedalam swoj samochod z bolem serca ale za duzo przeszlam i dalo mi to niezle popalic jaki w zyciu osobistym tak i psychicznym. Zycze powodzenia w naprawie

    0
  • Pomocny post
    #9 25 Sty 2016 21:40
    yogislaw
    Poziom 2  

    znalałem rozwiązanie w odmętach internetu

    Błąd P0335 - zły sygnał z czujnika położenia wału.
    "Objawy: check engine przy wchodzeniu na obroty, szarpanie. Check gaśnie przy niskich obrotach.
    Wymiana czujnika nie pomogła.
    Koło pasowe, z którego czujnik zbierał sygnały miało bicie - latało na boki. Czujnik nie był w stanie złapać sygnału. Guma pełniąca funkcję tłumika drgań na kole pasowym sparciała i pękła, przez co koło latało na boki.
    Koło pasowe wymienione na używane, od Merivy. Gdyż była produkowana od 2003r. i koło było o 5 lat młodsze od mojego.
    Problem rozwiązany, niepotrzebnie kupiłem nowy czujnik.
    Czujnik to najtańszy zamiennik i działa bez problemu na nowym kole."

    2
  Szukaj w 5mln produktów