Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
SterControlSterControl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fujitsu Siemens AMILO PRO 2550/ karta sieciowa

21 Lis 2015 16:22 882 2
  • Poziom 2  
    Witam.. Wziąłem kolejny raz do naprawy komputer od znajomego. Średnio mam go raz na dwa miesiące u siebie bo raz to mu drukarka nie działa, albo kamerka; albo za wolno chodzi; lub nie chcę mu się włączyć; innym razem ma pełno pseudo wirusów; następnym razem znów mu drukarka nie działa itd. Chyba sporo osób wie jak to jest.
    Dane sprzetu:
    Intel® PRO/Wireless 3945ABG Network Connection, fujitsu siemens amilo pro 2550
    Wiedziałem aby nie brać tego padła bo raz nie jestem jakimś tam wybitnym informatykiem tylko samoukiem a dwa irytuje mnie już naprawianie tego komputera bo mnóstwo czasu spędziłem na grzebanie przy nim.
    A mianowicie tym razem wziąłem go bo po aktualizacji systemu niby zaczęła myszka się zacinać, coś mu nie pasowało w przeglądarce, wifi mu się wyłączało po 20-30 minutach, komputer zamulał no i abym zainstalował mu antiwirusa itp bo on nie może.
    Wszytko naprawiłem prócz wifi. Chciałem sprawdzić co jest z nim i czy na prawdę wifi sie wyłącza. Zostawiłem na 30 minut i nic wszytko działa, na 1 h i nic wszystko działa. W końcu zasnąłem przy nim. Rano włączam go a tu nagle wifi nie działa.
    Trochę już grzebałem przy nim i przypuszczam że karta się spaliła lub coś w ten deseń. Napisze co już robiłem. Zainstalowałem najnowsze sterowniki do kary sieciowej. Zainstalowałem Inter PROSet Wireless i po diagnostyce wychodzi na to że "Sprzętowa łączność radiowa jest WYŁĄCZONA".