Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Midlum 220 DCI - Zablokowany zaworek zwrotny.

gregx77 24 Lis 2015 14:34 2142 4
  • #1 24 Lis 2015 14:34
    gregx77
    Poziom 13  

    Krótko opiszę problem:
    Najpierw silnik na niskich obrotach gasł i nie chciał odpalić. Po odpaleniu na plaka jechał normalnie, dopóki nie zeszło się z obrotami poniżej 700 - 800 - wtedy gasł i tylko plak pomagał. Po zjeździe na warsztat, w którymś momencie przestał w ogóle gadać. Metodą prób i błędów doszedłem do zaworu zwrotnego i wygrzebałem z niego dwa takie elementy, (na zdjęciu jeden, ale drugi wygląda tak samo). Wygląda to jak zgnieciony, okrągły kawałek blaszki o średnicy ok 3 mm. Po wyciągnięciu tego, hmm.... czegoś, silnik pali normalnie i wszystko jest ok. Ktoś wie co to jest? A ważniejsze pytanie brzmi; Czy wypuszczać samochód na trasę czy raczej spodziewać się że coś się rozleci?
    Renault Midlum 220 DCI - Zablokowany zaworek zwrotny. Renault Midlum 220 DCI - Zablokowany zaworek zwrotny. Renault Midlum 220 DCI - Zablokowany zaworek zwrotny. Renault Midlum 220 DCI - Zablokowany zaworek zwrotny.
    Renault Midlum 220 DCI - Zablokowany zaworek zwrotny. Renault Midlum 220 DCI - Zablokowany zaworek zwrotny.

    0 4
  • #2 24 Lis 2015 21:48
    685832
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 25 Lis 2015 16:21
    gregx77
    Poziom 13  

    Zaworek raczej jest kompletny. Co prawda kulki w nim nie ma, ale zamiast niej jest taki, jakby to rzec, kapelusz dociskany przez sprężynę. Po wielkości sprężyny widać że na kulkę nie byłoby już miejsca.
    Zastanawiam się jeszcze czy te "wióry" to nie jest jakiś poprodukcyjny odpad, np. z filtrów.

    0
  • #4 09 Sty 2017 13:27
    bonitrans
    Poziom 2  

    witam

    czy po odblokowaniu tego zaworka i usunięciu tych blaszek samochód jeżdzi normalnie czy wystąpiła jakaś awaria

    pozdrawiam

    0
  • #5 09 Sty 2017 23:33
    gregx77
    Poziom 13  

    Jak do tej pory jeździ. Trudno mi powiedzieć dokładnie, ale jakieś 50 - 70 tys. od tamtej awarii zrobił.

    0