Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

daewoo lanos 1,5 - podłączenie pompy paliwa

24 Lis 2015 18:25 1986 9
  • Poziom 8  
    Witam mam problem z podłączeniem pompy paliwa w lanosie. Pompa działa na krótko, bezpiecznik dobry natomiast przy podłączeniu gazu ktoś grzebał przy przekaźnikach i myślę że pomylił przewody. Potrzebuję pomocy przy poprawnym podłączeniu przekaźnika. Czy mógł by ktoś poradzić. Z góry dziękuje. Pozdrawiam
  • Poziom 29  
    Po zwarciu pinów 30 i 87 w gnieździe przekaźnika pompa pracuje? Jeśli tak to pozostaje sam przekaźnik i jego sterowanie (wg schematu bezpiecznik F`7 zasila plusem cewkę przekaźnika która jest kluczowana impulsem masy przez sterownik silnika)
  • Poziom 35  
    Nie rozumię jak ktoś by pozmieniał przewody i po co...
    Tam jest pod maską skrzynka z przekaźnikami. Sprawdź przekaźnik A. I jak kolega wyżej, złącz na krótko te piny i sprawdź czy pompa ruszy.
  • Poziom 8  
    Po zwarciu pinów 30 i 87 pompa działa, samochód nawet próbuje zapalić(stał ponad rok) lecz po wkładaniu przekaźników nie działa. Przekaźniki sprawne, bezpieczniki dobre. Pod skrzynką przekaźników od spodu podobno był przekaźnik, który został wyjęty na wierzch, kable zostały przedłużone i podobno są pomylone. Dochodzą tam dwa kable od sterownika gazu.
  • Poziom 29  
    Rozbierz skrzynkę wystarczy odkręcić 2 śruby podnieść i zdjąć plastik następnie odnaleźć przewód który został przecięty i załączyć tak jak było fabrycznie. Jeżeli dalej będzie problem to mogło uszkodzić sterownik benzynowy poprzez źle podłączenie przekaźnika.
  • Poziom 35  
    A Ja zapytam: czy instalacja lpg była już w tym lanosie? Czy Ty dałeś zlecić założenie?
  • Poziom 8  
    Instalacja była lecz założenie jej zlecił poprzedni właściciel i od tamtej pory zaczęły się problemy aż w końcu przestał działać i po roku stania chce go uruchomić.
  • Poziom 8  
    witam, wracam do tematu, ponieważ do tej pory nie udało mi się uruchomić auta. Po złączeniu pinów 30 i 87 pompka działa lecz po włożeniu przekaźnika niestety nie. Sprawdziłem kilka przekaźników i cały czas to samo. przeczytałem że może to być sterownik ECM. Czy to prawda oraz w którym miejscu w samochodzie go szukać. Z góry dziękuję za pomoc