Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Optex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Somfy/AXROLL/F880D10C - Sprawdzenie , Podłączenie

24 Lis 2015 18:28 3060 5
  • Poziom 19  
    Somfy/AXROLL/F880D10C - Sprawdzenie , Podłączenie Dostałem komplet sterownik + silnik , co do którego nie było pewności czy jest sprawny . Jak podłączyć do centralki sam silnik n, aby można było sprawdzić działanie ? Mam skróconą instrukcję , ale nie do końca jestem pewien , czy dobrze zrozumiałem . Silnik ( 4 przewody) jest 230V i jest podłączony do zacisków 5 i 6 . Do zacisków 7 i 9 podłączone są dwa przewody (brązowy i czarny) , do 4 podłączone uziem.. , ale nie wiem gdzie ostatni czwarty przewód -niebieski ? Wydaje mi się , że do 8 .
    Czy można sprawdzić sprawność samej centralki i silnika ? Somfy/AXROLL/F880D10C - Sprawdzenie , Podłączenie Somfy/AXROLL/F880D10C - Sprawdzenie , Podłączenie Somfy/AXROLL/F880D10C - Sprawdzenie , Podłączenie Somfy/AXROLL/F880D10C - Sprawdzenie , Podłączenie Somfy/AXROLL/F880D10C - Sprawdzenie , Podłączenie
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 19  
    Chyba jednak i siłowniki i sterownik są do kitu . Siłowniki nie odzywają się , a na wyświetlaczu , zamiast "C1" -jak powinno byś po podłączenie zasilania , jest "C9" . Czy można z tym powalczyć i co się psuje w siłownikach , skoro wszystkie nie działają ? Rozebrałem jeden z nich i podejrzewam , że to wina elektroniki , bo nic innego prócz przekładni plastikowych i małych silniczków , nie widać . Ciekawe na jakiej zasadzie działa sterowanie tymi siłownikami , jeśli ze sterownika wychodzi 230V ?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Moderator Zabezpieczenia Stacjonarne
    W Twoim przypadku nie amperometryce tylko fizycznych krańcówkach ukrytych pod zaślepką...
    W LT50 NHK są krańcówki "automatyczne" czyli dwa przyciski. Jeden odpowiada za położenie górne, a drugi - dolne. Aby silnik ruszył należy wcisnąć obydwa (powinny pozostać wciśnięte).
    Po osiągnięciu górnego położenia należy wcisnąć jeden z nich ( który-w zależności od sposobu montażu rolety i strony )- powinien odskoczyć. Następnie opuszczamy roletę i robimy to samo z drugim-też powinien odskoczyć.
    Uwaga! Za wyłączanie w pozycjach krańcowych odpowiada pierścień który jest umieszczony w silniku od strony przewodu. Pierścień napędowy silnika znajduje się na jego przeciwnym końcu.
    Aby wszystko prawidłowo działało należy połączyć pierścienie rurą nawojową aby pracowały wspólnie.
    Pozdrawiam.