Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Prześwit na wyswietlaczu w SGS2

kriss2008 25 Lis 2015 13:55 714 10
  • #1 25 Lis 2015 13:55
    kriss2008
    Poziom 8  

Witam,

Odrazu zaznaczę że jestem eksperymentatorem amatorem, także jak moje czynnosci wydają się smieszne to można się smiać ;)

Przed ponownym montażem ekranu w Samsungu Galaxy S2 próbowałem usunąć stary klej i coś mnie skłoniło żeby spróbować lekko przejechać nasączonym w izopropanolu wacikiem. Niestety oprócz kleju zeszła także czarna farba i na wyświetłaczu mam przeźroczystą plamę.
    Po podłaczeniu vcc, wyświetlacz wydaje sie sprawny.

Teraz pytanie techniczne, jak zamaskować tą plamę żeby to miało ręce i nogi? Czy wystarczy poprostu prysnąć czarną farbą w spreyu czy musi to być jakas specyficzna farba?

Z góry dziękuje za pomoc!

0 10
  • Pomocny post
    #2 25 Lis 2015 16:11
    blahfff
    Poziom 27  

To nie farba a klej. Przy naprawie powinno sie odkleic cala ta warstwe klejaca z tylu wyswietlacza i nakleic nowa. Mozna je spokojnie kupic, nie sa drogie, tak to wyglada. Trzeba tylko jednak uwazac przy odklejaniu bo niektore mocno trzymaja. Jak zostawisz tak jak jest to tez nic zlego sie nie stanie.

0
  • #3 25 Lis 2015 20:30
    kriss2008
    Poziom 8  

Dzieki wielkie blahfff za pomoc. Błędy nowicjusza ;P wystarczyło sie dokładnie przyjrzeć. Rzeczywiście jest naklejona cienka czarna naklejka wyglądająca jak podkład. Tak jak radzisz zostawie ją jak jest a prześwity zamaluje markerem. Z ciekawości spytam, gdzie można taką szeroką taśmę dostać bo z tego co przeglądałem to tylko same wąziutkie a tu szeroskość ma 6cm?

0
  • #4 25 Lis 2015 21:01
    blahfff
    Poziom 27  

One sa dociete typowo pod model i takich powinienes szukac. U nas sporo "hurtownikow" ma to w ofercie. Na ebay mozna znalezc jako "i9100 display adhesive" (bodajze pierwszy wynik).

0
  • #5 25 Lis 2015 23:05
    kriss2008