Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

"Pulsujące jajko". Proszę o rozeznanie kogoś obeznanego w technologii

25 Lis 2015 21:34 1566 24
  • Poziom 5  
    Od razu przepraszam za kategorię, ale nie wiem w jakiej powinnam umieścić mój post.
    Jestem studentka filologii i o tym o co pytam wiem tyle co dziecko, ale jest to dla mnie ważne. Zupełnie nie wiem do kogo powinnam sie zwrócić aby dowiedziec sie o możliwej technologii w na dzień dzisiejszy odnośnie mojej sprawy.
    No więc proszę sobie wyobrazić mały, bo załóżmy ze pól-centymetrowy przedmiot, dajmy na to jajko, z takiej mieciutkiej gumy.
    Chciałabym aby ten przedmiot miał w środku coś, co sprawi że będzie on pulsował i/lub ruszał się w inny sposób. To musiałoby być całkowicie estetyczne i 'zamkniete' - to znaczy żadnych kabelków czy przewodów poza tym właśnie małym jajkiem (ale to tylko przykład). Chciałabym też żeby mógł być włączany i wyłączany zdalnie za pomoca jakiegoś pilota. I teraz najważniejsze: nie mogło by ono miec baterii, to znaczy takich wymienianych (nie wiem, może są jakieś długoletnie) bo jajko zostałoby zamkniete i musiałoby już długo służyć.
    Nie mam pojęcia czy w środku miałoby być coś na kształt silniczka, czy może zupełnie czegoś innego, dlatego będę wdzięczna za jakikolwiek pogląd na tą sprawę.

Dzięki z góry :)
    Ps. Proszę o nieusuwanie wątku przez moderatora podając za wytłumaczenie: 3.1.4. Rejestrowanie loginów łudząco podobnych do już istniejących (zakaz podszywania się pod innego Użytkownika).
    Wpisałam login, jakim od zawszę się posługuje (lub jego pochodnymi). Był dostepny więc jaki problem? Ocenianie tego jest chore. Szukam pomocy a podobno na tym forum mogę ja znaleźć. Proszę bez doszukiwania się bezsensownych 'wykroczeń'.
  • Poziom 34