Witam. Mam następujący problem z moim Passatem, który niestety trwa już jakiś czas. Objawy są następujące:
1. Podczas postoju np. na światłach widać jak delikatnie falują obroty w zakresie około 800 - 840 obr. i słychać jak silnik nie równo pracuje.
2. W przypadku zgaszenia "letniego silnika" występuję czasami problem z odpaleniem (słychać, że łapie jednak jakby nie na wszystkie gary).
3. Nie jestem pewny czy posiada normalną moc i normalnie jeździ bo z tego wynika, że jeszcze dobrze to on nie jeździł
.
W każdym razie dzisiaj postanowiłem się bliżej przyjrzeć temu problemowi i po odczytaniu błędów z komputera silnika był następujący błąd "17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus P1163 - 35-10 - - - Intermittent". Problemem okazał się przetarty kabel do w/w czujnika. Po naprawie kabla błędów brak. Jednak zaniepokoiły mnie wartości z grupy 003 (załączam do posta). Dodatkowo zauważyłem iż do wężyka, który idzie do tego cięgna od zaworu EGR nie jest doprowadzane chyba żadne podciśnienie. W każdym bądź razie mam pytanie odnośnie logów, które zamieściłem bo wydaje mi się iż wartości w kolumnie specified a actual powinny być podobne. Co oznacza aż tak wysoka odchyłka od normy?
1. Podczas postoju np. na światłach widać jak delikatnie falują obroty w zakresie około 800 - 840 obr. i słychać jak silnik nie równo pracuje.
2. W przypadku zgaszenia "letniego silnika" występuję czasami problem z odpaleniem (słychać, że łapie jednak jakby nie na wszystkie gary).
3. Nie jestem pewny czy posiada normalną moc i normalnie jeździ bo z tego wynika, że jeszcze dobrze to on nie jeździł

W każdym razie dzisiaj postanowiłem się bliżej przyjrzeć temu problemowi i po odczytaniu błędów z komputera silnika był następujący błąd "17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus P1163 - 35-10 - - - Intermittent". Problemem okazał się przetarty kabel do w/w czujnika. Po naprawie kabla błędów brak. Jednak zaniepokoiły mnie wartości z grupy 003 (załączam do posta). Dodatkowo zauważyłem iż do wężyka, który idzie do tego cięgna od zaworu EGR nie jest doprowadzane chyba żadne podciśnienie. W każdym bądź razie mam pytanie odnośnie logów, które zamieściłem bo wydaje mi się iż wartości w kolumnie specified a actual powinny być podobne. Co oznacza aż tak wysoka odchyłka od normy?