Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zestaw stereo: kolumny + wzmacniacz do 6-7K kubatura 12m stereo PC

28 Lis 2015 14:30 1629 17
  • Poziom 6  
    Witam.
    Nie znam się na elektronice i prosił bym Was o radę, jaki zestaw audio złożyć :?:
    Cena, jaką chcę przeznaczyć na ten zestaw to 6-7 tysięcy pln. Chciałbym kupić nowe głośniki i używany wzmacniacz, do tego dobrej jakości przewody.
    Muzyki słuchał bym z komputera, posiadam w kompie kartę dźwiękową Creative Sound Blaster Z-Series. Powierzchnia w której stały by kolumny to około 12 metrów kwadratowych. Ważne by były to kolumny podłogowe.
    Muzyka jakiej słucham to minimal/trance/house
    Zależy mi na dobrym vocalu ale też i dobrym basie i wiadomo lubię czasem posłuchać głośno muzyczki. :)
    Chciał bym by ktoś mi doradził jakiś zestaw to popytał bym się w salonach i umówił na odsłuch jesli by była taka mozliwość :)

Bardzo proszę o jakieś gotowe zestawy i jakieś porady w sprawie zestawu.

Pozdrawiam wszystkich :!:
  • Poziom 33  
    Tak od siebie polecę Pioneer A-50 i Dali Ikon 6 mk II, posłuchać gdzieś w salonie, ja mam ten zestaw i sprawdza się prawie w każdym rodzaju muzyki, jest zgrany i moim zdaniem może konkurować z zestawami 2x droższymi, u mnie gra to w 40m" ale w mniejszym pokoju też się sprawdzi i wzmacniacz będzie mieć mniej pracy, w twoim budżecie jednak celował bym w nowy sprzęt, mocarny wzmacniacz i tak ci nie potrzebny, jak jednak chcesz coś używanego to DENON PMA-725R/ Pioneer A-702R/PIONEER A-616 MK II te jeszcze dodam.
  • Poziom 20  
    Z mojej strony polecam Dali Lektor 8 + NAd 356BEE lub Klipsch R28 + Marantz PM6005.
  • Poziom 33  
    Dali Lektor 8 to kolumny do KD i niestety podbarwiają dżwięk, ale to już taka moda producentów by zestawy kolumn KD grały ciepło i bas też mniej kontrolowany, do stereo kolumn z KD nie polecam.
  • Poziom 20